Het is rustig,

Hai meiden wat is het rustig. Iedereen aan het genieten van hun kleine in hun buik?
Het zijn ook weken nu dat er niet zoveel gebeurt en waarschijnlijk allemaal in afwachting van het groeiende buikje.

Ik hoop woensdag een positief berichtje te kunnen plaatsen. We hebben 'smorgens om half 9 al een afspraak dus hoef gelukkig niet zo lang te wachten.
Tot woensdag!

X

Hihihi ik wilde gister avond een vergelijkbaar berichtje plaatsen. Lol. Maar dacht ach ieder zal zn redenen wel hebben om niet zo actief te zijn... En zo ook hier. Druk weekje gehad, vandaag nog vrij en dan weer 3 dagen werken dus ja dan heb je niet zoveel te melden he....

Hier wel afspraak gemaakt voor 20 weken echo. Die hebben we 13 aug. Zijn dan 19+3

Het is inderdaad hier rustig. Als je over een maand of 2 verder kijkt. dan heeft ieder zijn "kwaaltjes/klachten" en dan is er een hoop te melden.

Vorige week heb ik de afspraak voor de 20 weken echo meegekregen, deze staat op 14 september dan ben ik 20+2

De 18e mogen we weer spieken naar ons kleintje en dan moet ik daarna bloedprikken.

Had gisteren precies hetzelfde!

Maar ook hier geen nieuws....het lijkt af en toe beter te gaan met de klachten, ben nu 12 weken.

Vrijdag hebben wij weer een echo, voor de precieze datum. Ook meteen de hele riedel aan bloedprikken.

Afgelopen vrijdag wel even langs de huisarts geweest. Ik had veel last van hoofdpijn de laatste dagen en was niet lekker, niet in de trant van ziek maar ik kon het niet goed omschrijven, mijn buik deed ook veel zeer, vaak al in de middag dat ik niet meer kon. Omdat ik nu niet meer in het zh ben en pas 9 juli bij de vk terecht kan zit ik een beetje tussen het wal en het schip....dus even bij de huisarts bloeddruk en ijzer laten prikken. Bloeddruk was 130/80 en ijzer 8.1 heel goed dus alletwee. Was ik wel blij mee, lag het in iedergeval niet daaraan maar puur aan het wat warmere weer en het zwanger zijn.

Komt dus allemaal goed!!!

wij hebben hier nu ook net vakantie gekregen dus we zijn van het weekend en gister lekker vanantie aan het vieren geweest.

gister zijn we naar de efteling geweest bijvoorbeeld. erg genoten met mijn zoontje van 5. het was voor hem de eerste keer, dus erg spannend. nu aan het bijkomen.

groetjes muppetje

Terug
Bovenaan