Het is rustig.....

Heey Dames!

Het is rustig bij de mama club!! Hoe gaat het met jullie? Ik heb zelf ook allang niks gepost, al lees ik wel steeds bij als ik even tijd heb.. Hier alles prima, vandaag is Jorn gedoopt, hij heeft het super goed gedaan! Jorn is alweer 15 weken. Na een onrustige start en een paar bezoekjes osteopaat gaat het stukken beter en hebben we een kei tevreden mannetje! Met mijzelf gaat het langzaam, ik heb een keizersnede gehad en heb veel last van het herstel van mijn spieren,buik en rug veel verkrampingen, nachten wakker van de pijn.. iets minder maar als ik zie wat ik ervoor terug heb gekregen!!! Met wat Fysio gaat het allemaal wel goed komen!Het is gelukkig al beter als het geweest is!

Hopelijk gaat met jullie ook alles goed!

Groetjes Daisy

Hey Daisy,

Het is idd rustig hier op het forum. Iedereen is vast druk met hun gezinnetje ;-)
Onze dochter is morgen 12 weken en net als jullie zoon gisteren gedoopt.

Ook bij haar hebben we wat opstartproblemen gehad, maar nu we weten dat ze een koemelkallergie heeft en sinds ze Nutrilon pepti gebruikt, gaat het stukken beter. Helemaal tevreden zijn we nog niet, maar omdat ze enorm goed groeit en ontwikkeld is het een twijfelgeval om haar naar de kinderarts te sturen. In goed overleg hebben we daarom besloten het nog even aan te zien. Momenteel gaat het goed en genieten we enorm van ons meisje wat veel lacht en veel brabbelt!!!

Zelf knap ik ook maar langzaam op. Lichamelijke ongemakken heb ik niet, maar ben nog behoorlijk moe. Ondanks dat ons meisje al een aantal weken doorslaapt en we dus een goede nachtrust hebben. Helaas lukt het me niet om 's middags naar bed te gaan en dat had ik me wel voorgenomen. Afgelopen vrijdag is mijn oma (91 jr en ik had er een hele speciale band mee) overleden. Een hele klap voor mij, maar ook voor onze familie. Dit komt nu ook nog bovenop de vermoeidheid. Ach, mijn oma zei altijd: Je bent 9 maanden zwanger en je moet 9 maanden ontzwangeren. Klinkt misschien cliche, maar bij mijn vorige zwangerschappen heb ik gemerkt dat dit echt waar is!

Hey!
Oww jee dat is minder.. Het overlijden van je oma zal het inderdaad niet bevorderen.. Echt klote, zoeits is nooit leuk en al helemaal niet als je zo'n speciale band had.. heel veel sterkte!

Hopelijk gaat het met jullie meisje snel zoals jullie het graag willen het zal inderdaad even afkijken zijn, tis ook allemaal niet niks, zo in de grote wereld en daneen allergie..
Echt vervelend..

Nou doe rustigaan en als je ff hebt, even lekker gaan liggen!

Ik ben ook nooit echt fit altijd moe en niet vooruit te branden, ik doe toch maar vanalles omdat ik vind dat het "moet" dus ja ik kan wel makkelijk lullen maar ik ga ook niet ff liggen.. :)
Morgen mag ik beginnen met fysio, ik ben heel benieuwd!!
En inderdaad 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren...

Hoi,

Het is idd rustig op het forum. Sven is morgen alweer 12 weken, het gaat snel. Hij groeit goed, maar we hebben al behoorlijk wat dokters bezoeken achter de rug. Hij heeft hele erge last van reflux en kan niet goed afgaan. Hiervoor heeft hij nu medicijnen en daarmee is het een stuk beter geworden. Verder krijgt hij sinds een week ventolin omdat hij het af en toe heel benauwd heeft, hij piept er echt bij en haalt heel zwaar adem. met de ventolin is het een stukje beter geworden maar nog niet het gewenste resultaat. Morgen weer naar de kinderarts voor zijn klachten. Verder krijgt hij fysiotherapie om een beetje te ontspannen en voor zijn voorkeurshouding.
De oudste twee zijn helemaal verliefd op hun nieuwe broertje, heel veel knuffelen en kusjes geven. Echt heel vertederend om te zien.
Ben zelf nog erg moe maar ik geniet wel heel erg van mijn drie jongens. Het is gewoon gezellig druk nu.

Hoi,

hier inderdaad erg druk met ons meisje...Is morgen alweer 16 weken, inmiddels is de koemelkallergie waarschijnlijk een koemelkintolerantie geworden en krijgt ze volledig koemelkvrije voeding, Neocate, potjes van 400gr a 60 euro per stuk! Gelukkig betaalt de verzekering deze, aangezien het medische voeding is. Deze dikken we nu in met rijstebloem en in geef probiotica. Deze combi werkt erg goed en haar darmkrampen zijn bijna weg en ze poept bijna dagelijks nu!

2e ding is haar reflux en verborgen reflux...medicatie helpt voor geen meter, dus zijn we mee gestopt, al 2 soorten geprobeerd. Vanmorgen is er een slikfoto gemaakt, terwijl ze melk met contrastvloeistof dronk en ik heb haar in verschillende houdingen moeten leggen....volgende week dinsdag de uitslag..ben benieuwd, maar geloof niet dat het erg schokkend is, ben wel benieuwd hoor en hoop dat het of met medicatie of een kleine ingreep te verhelpen is.

Wat opvalt is dat ze ineens enorm hard groeit, zowel in lengte als gewicht, dus ondanks het vele spugen, neemt ze deze voeding wel erg goed op!

Sinds 1,5 week werk ik weer en das best pittig met een dame die 's avonds onrustig is en elke nacht nog komt voor een fles...maar goed, wie weet wat er verandert na volgende week!

Verder is t een enorm lekker ding, lacht de hele dag, brabbelt hele verhalen, begint nu ook te schaterlachen, gaat dingen pakken, erg gezellig allemaal!

Ik ben gelukkig helemaal hersteld vd keizersnede, litteken jeukt alleen, maar verder echt nergens last van gelukkig, bekkeninstabiliteit is volledig verdwenen, zwangerschapskilo's zijn er af (-25 kilo waarvan 23 vd zwangerschap), dus wat dat betreft gaat t erg goed hier...

Lekker genieten meiden van dit moois! Deze momenten komen nooit meer terug..

liefs Yosha

Joël is woe precies 3mnd. Ondanks zijn operatie toen hij 5,5 week was gaat het nu prima. Eigenlijk veeeeel te snel. Vandaag voor het eerst van buik naar rug gedraaid zonder hulp. En van rug naar buik komt hij tot halverwege. Hij kan al bijna staan. Met een kleine ondersteuning bij de oksel lukt het hem in te staan maar wankelt dan wel nog klein beetje...
Joël zijn papa liep al met 9mnd dus waarschijnlijk gaat hij dat ook doen. Dinsdag weer op controle bij CB. Ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is. Zit nu in mt 62/68.

Terug
Bovenaan