het is stil hier rond de geboorte's

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

wat is het in ene stil hier rond de geboorte's zeg ik zit ook nog lekker te wachten op mijn ventje maar hij heeft ook nog geen zin om te komen maar van mij mag het wel ik ben het nu wel zat maar helaas moet ik nog geduld hebben ook al is dat moeilijk maar ik ben vast niet de enige hier hahaha!!
ene hoe zou het met kruimel zijn en er was geloof ik nog iemand die al uitgerekend was zouden die al aan het bevallen zijn ben best wel benieuwd.
maar dat lezen we gauw genoeg als het zover is.

groetjes bianca 38 wk 2dg

hallo,

ik denk dat sommige dames aan het puffen zijn, waardoor je zo'n stilte krijgt he, ik hoop het voor de dames die hun kindjes al voldragen zijn dat ze het snel en makkelijk gaan krijgen, ik wil ook namelijk, gisteren nog gesext en van binnen zat ik te hopen dat me vliezen breken  erg he.
ach ja wachten, wachten en nogmaals wachten.

succes allemaal

Manal morgen 39 weken

Hoi Bianca,

Nou, met Kruimeltje is alles nog goed hoor, rond en gezond.
Nog niet aan het bevallen en volgens mij heeft die kleine ook nog geen plannen gemaakt om te komen.
Ik was idd gisteren uitgerekend.

Wel vreemd hoor.  Zo loop je de hele zwangerschap toe te leven naar die ene datum, 11 Okt. Iedereen vroeg natuurlijk altijd; en....wanneer gaat het geboren worden. En dan verstrijkt die dag zonder dat er iets gebeurd.
Ok, je weet dat die ene datum niets zegt, hoeveel kinderen worden er nu geboren precies op de uitgerekende dag. Maar toch......je zit die dag wel met spanning te wachten.

Maar het was hier idd een stormloop met bevallingen maar nu is het al een par dgn redelijk stil.
Ook met het "gewoon" schrijven wordt het hier met de dag rustiger. Iedereen zit natuurlijk in trance te wachten op die ene wee die het startsein gaat geven.

Kruimel

ja zo zit ik ook steeds van kom schat zullen we nog ff in de hoop dat het helpt maar tot nu toe nog niks wel last van harde buiken en een raar gevoel in mijn buik maar dat is ook alles dus ja nog ff flink door sexen hahaha maar ja nog ff geduld hebben ook al loop ik krom van de pijn net als een oud wijf om het zo maar te zeggen maar ik heb het er wel voor over we krijgen er tenslotte iets mooi's voor terug

gretjes bianca

En we wachten en we wachten vol geduld op ons moment! Ik loop me kapot te krabben van de jeuk en kan daardoor mijn kind er wel uit kijken maar ja het helpt niks. Al mijn hoop was gevestigd dat het voor morgen zou komen (dat is de  tijd dat onze dochter geboren werd) maar daar loop ik ook over heen. Dan leef ik verder naar volgende week dinsdag (40 weken) en dan leef ik nog maar een weekje verder, en zo komen we week per week, dag voor dag steeds dichter bij ons wondertje.
Iedere dag belt er wel weer iemand in de vraag of het er al is. NEEEEE anders nam ik de telefoon niet op !!!!

Vol verwachting klopt ons hart.........

Monique

quote: kruimel77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2007 11:09:51'));  

rond en gezond.

Haha, dat vind ik een mooie uitspraak!
Gaat voor mij ook op, afgelopen zondag is de uitgerekende datum bijna geruisloos voorbij gegaan, en ook ik zit dus te 'wachten' tot er een wee komt. Het was mij ook al  opgevallen dat een paar dagen geleden een aantal baby's tegelijk geboren zijn, maar dat het nu even heel stil is. Vast weer stilte voor de storm, wij zijn toch binnenkort ook aan de beurt!

groetjes
Mandarijn
40+5 weken

Ja, vreselijk he, dat wachten, in verWACHTing zijn...pfff. Ik vind zelf ook wel dat ik nu eens aan de beurt ben . Nu al 41wk en 1 dag.

Groetjes en sterkte en succes!
Kaat

Het is een aparte manier van wachten. We zijn allemaal zo benieuwd en nieuwsgierig. Voor de uitgerekende datum dacht ik echt: nu kan het elk moment komen. Sinds deze week denk ik dat ons kindje op het allerlaatste moment gaat komen. Maar nu was ik bij de vk en die zei dat ik al ontsluiting heb.....niks van gemerkt..... toch mooi hoe de natuur zijn werk doet. In ieder geval weten we dat het nu binnen een week zal komen.

Succes allemaal en een hele mooie bevalling.

Groetjes Sylvia (41 wk)

Terug
Bovenaan