Het is stil hier!

Hallo meiden, jullie zijn zeker allemaal voetbal aan het kijken? Het zal wel behoorlijk stil zijn hier. Ik geef dus echt helemaal niets om voetbal, zelfs het nederlands elftal niet.
Ik denk dat als ik in mijn nakie over straat ga lopen dat niemand me ziet, iedereen zit voor de buis. (ik ga het niet uitproberen hoor, hihi)

Meiden die nog gereageerd hebben op mijn berichtje bedankt voor jullie steun en medeleven.....!

Liefs Molly.

Goed plan, in je nakie overstraat lopen! Dan herkennen we elkaar tenminste! Ik vind het altijd zo wonderlijk dat je hier van alles aan wildvreemden zit te vertellen, terwijl je bij wijze van spreke mijn buurvrouw zou kunnen zijn!

Saaaaaaai hè, voetbal! En dat opgeklopte gedoe eromheen blèèh!!

Liefs, el.

Hee meiden,

Ik ben net ontwaakt uit m'n coma, was naar yoga! Heeeeeerlijk, kan ik werkelijk iedereen aanraden!! Ik slaap straks als een roosje :)
Voetbal; tja je moet er van houden, ik doe persoonlijk liever andere leuke dingen, yoga dus!

Tot snel meiden,
Suus

Hoi meiden,

Ik heb de eerste helft gekeken,,,en echt balen natuurlijk!! Ik kan er niet echt mee zitten hoor, maar vind het wel leuk als nederland wint natuurlijk!!

Fijne avond en dat de beste maar mogen winnen he,,,oranje!!!

Liefs moi xxx

Houd helemaal niet van voetbal, dus ging maar eens wat op internet zoeken. Eindelijk een forum over zwangerschap gevonden waar ik iets mee kan.
Zelf ben ik in juni 2003 gestopt met de pil, nu dus al een jaar geleden.

Ga maar eens jullie ervaringen lezen en laat manlief zelf wel voetbal kijken.

Terug
Bovenaan