Het is toch echt begonnen!!!!

A

Anoniem

Guest
Nou meiden,

Ik mag er voor gaan!!!!!   Heb nu al een dik uur om de 3, 4 of 5 minuten flinke weeen. Ze zijn goed op te vangen. Dave heeft de VK gebeld. Die mogen we terug bellen als  ik een uur lang om de 5 minuten weeen heb. We bellen dus zo weer terug.

Ik heb voor jullie weer even de lijst geupdate.. Zodra ik weer kan ga ik ermee door. Mischien wil iemand even de gegevens van iedereen noteren tot ik het weer kan bijwerken.. Of zelf even de lijst bijwerken, mochten er nieuwtjes zijn!!!

Nou meiden, ik ga jullie in de zenuwen laten zitten want ik weet niet wanneer ik weer iets kan laten weten!

Ik ga me even op mijn eigen bevalling richten en voort zo zullen jullie weten hoe ons meisje heet!!!

Love you all,

Marielle

Hey Marielle,

Sterkte meid! Ik duim voor je dat het een hele makkelijke bevalling wordt.
Je mag bijna je meisje in je armen houden. wat geweldig!

gr,
KC

Weet niet of je dit nog leest maar......

HEEL VEEL STERKTE MEID.

Zet hem op, nog even en je hebt je kleine meid in je armen.

Ik wil de lijst zolang wel even bijhouden, als de andere dit goed vinden natuurlijk.

Kruimel

Succes! Zet em op, je kunt het. Ben ontzettend benieuwd wanneer jullie kleine meid geboren wordt.

Kruimel, ik vind het prima als je de lijst overneemt totdat Mariel het zelf weer kan doen.

Syl

Spannend hoor, hoop dat alles goed verloopt en dat we snel een goed berichtje van je ontvangen.

Gr Christa

Jeetje het is echt zo ver, joepie!!!

Heel veel succes met het puffen en geniet lekker van het moment dat je die kleine straks in je armen hebt.

Liefs Jet

Dan waren die vervelende voorweeen toch een duidelijke aankondiging!..nu nog ´even ´ afmaken!...
Heel veel succes, nog even en dan komt jullie meisje het gezin compleet maken, alvast een geweldige start gewenst voor jullie allemaal!

Groetjes Rian, morgen 39 weken

Yess, je bent nu vast al bevallen....!!!!!
Hoop gauw wat van je te horen!!

Monique

Terug
Bovenaan