het is toch niet te geloven maar het is toch weer gebeurd dames ................

A

Anoniem

Guest
  jullie zullen het zeker alweer raken de rode duivels zijn toch weer gekomen.
ik had gehoopt dat het toch wel raak zal zijn maar zo zie je toch maar weer.
dit is voor het eerst dat ik vanaf vandaag al 5 dagen overtijd was.
maar dames ik laat de moet niet zakken we gaan gewoon door hoor.
ik ga morgen die arts in het ziekenhuis weer bellen dat ik toch als nog ongesteld bent geworden helaas voor ronde 14.
ik weet nu dat de volgende stap onderzoek bij de gynacoloog is dat ik een afspraak moet maken voor me baarmoeder en me eierstokken voor foto's telaten maken dat had hij gezegd voor de volgende onderzoek. wie heeft dit ook al gehad en kan en wil het mijn even uit leggen wat er allemaal gaat gebeuren want ben er best wel heel erg zenuwachtig voor dit onderzoek. het heet wat ik had begrepen van de gynacoloog H.S.G. (HYSTEROSALPINGOGRAFIE) hoelang gaat dit onderzoek duren?
nou dames die zwanger zijn van harte gefeliciteerd
en die nog bezig zijn net als ik nog laat de moet niet zakken want er komt voor ons ook nog zo'n mooie tijd hoor.

allemaal de groetjes van brenda 37,

Oh meid, wat ontzettend balen!! Helaas heb ik geen antwoord op je vragen, maar ik wil je veel sterkte toewensen. Laat je tranen maar goed lopen en alvast veel succes met  alle onderzoeken.

Veel sterkte!
Groetjes,
Sandra

Hoi Brenda,

Wat ontzettend rot voor je zeg!! Ik snap dat je het nu even helemaal gehad hebt. Laat je frustraties er ook goed uitkomen want dat lucht ontzettend op!!
Ik leef met je mee, sterkte
groetjes kreeftje

Aaaahhhhhhhhhhhh wat balen zeg :(

Wel knap van je dat je zo positief blijft !!!!! Het heeft ook geen zin om bij de pakken neer te gaan zitten, maar het is toch elke keer weer ff slikken denk ik als je ongesteld wordt.......

Pffff, jammer zeg. Sterkte ermee !!!

Groetjes Ellen

Hoi Brenda,

Oh nee he............... dit is echt balen voor jullie! 5 dagen overtijd............ dan denk je toch......!
Goed dat je zo postief bent! Heel veel succes met je onderzoeken (daar kan ik je niets over vertellen) en toi toi toi............

We blijven duimen

Suus

he Brenda,

JEEH! balen zeg ik   hou de moed erin hoor!

Ik heb dit hsg onderzoek vorige maand gehad en net als Mar25 = marianne heb je een vraag hierover als je nu 1 pagina terug kijkt dan zie je haar vraag staan ivm hsg dat ook wel BAARMOEDER FOTO wordt genoemd kijk dan daarbij dan zie je dat Simoon en ik haar daar uitleg over geven het is vrij uitgebreid gedaan dus hopelijk heb jij er ook iets aan!!

laat even weten of dat je het hebt gevonden oke!

sterkte groetjes; Chili

He Brenda,

Wat balen zeg! dat valt even tegen... Maar de mooie tijd komt zeker, we gaan er hier met zijn alle voor op dit forum! Ik blijf duimen.
Ennuh, even over dat moeilijke woord... hysterosalpingografie ofzoiets... Sorry, aan mij heb je niets. Ik wens je sterkte, succes en alle geluk!
Groetjes J

Terug
Bovenaan