Het is toch nog niet de 13??????

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

even een vraagje hoor....
Ik verlies sinds gisteren oud bloed...
En nu vanmorgen helder rood bloed...
Maar zou pas de 13e ongsteld moeten worden..
Heb ook geen buikpijn en het is ook erg weinig bloed... Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?????

Liefs Elke

Goedemorgen, het zou kunnendat het innesteling s bloed kan zijn. Ze zeggen soms na bevruchting wanneer je innesteling plaats vindt kan je een klein beetje bloed verlies hebben. Hoeveel verliezen je. Het zou moeten om heel weinig bloedverlies gaan. In welke ronde zit je? Hopelijk is dit wat er gebeurt en ben je zwanger! Ik hoop je een beetje te hebben geholpen.
Liefs, brittany

Als het heel weinig is dan zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn....... Spannend wat er verder gaat gebeuren!

Hai Elke,

Wat vreemd zeg! Soms komt het indd voor bij een innesteling dat je wat 'oud' bloed verliest dus laten we hopen dat dat het is en dat je hartstikke zwanger bent! Overigens vind ik wel vreemd dat je sinds vanmorgen helder rood bloed verliest....Wat moet je hier nou weer van denken?????

Spannend hoor! Hou je ons op de hoogte?

Liefs Lynn.

Ik denk ook wat de meiden hierboven schrijven. Miss innesteling maar als het te hevig wordt kun je daar helaas niet meer van spreken....
Toi toi toi!!

Dank je wel meiden, ik hoop idd dat het innesteling is.... ik zit nu pas in mijn 2e ronde dus heb niet echt de illusie dat het nu al raak is.... We wachten maar af, ik houd jullie op de hoogte!
Liefs Elke

Nou die illusie mag je best wel hebben want je zal niet de eerste zijn waarbij het in de eerste of tweede ronde raak is.....Ik hoop het voor je?
Hoe is het nu? Nog steeds bloed of is het opgehouden?

Liefs

Ik wil niet je hoop wegnemen, maar wat jij omschrijft heb ik iedere maand, zeker een volle week voordat mijn ongi doorbreekt. Ik heb wel gelezen dat heel veel vrouwen hier last van hebben.

Maar goed, you never know.

Liefs,
Roos

Terug
Bovenaan