Het is uiteindelijk toch gelukt!!!!!!!!!!! op natuurlijke wijze (lang verhaal) hoop dat meiden er w

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik zal proberen mijn verhaal in het kort uit te leggen…maar denk niet dat dat lukt

Ik ben sinds vorig jaar april gestopt met de pil. Sindsdien ben ik heel onregelmatig ongesteld geworden (cyclussen variërend van 37 tot 57 dagen!) in januari ben ik naar de huisarts gegaan, want ik kon er geen peil op trekken op die rare cyclussen van mij. Bovendien had ik ook nog last van onderbuik links en rechts…ik mijn verhaal bij de dokter gedaan, en die verwees mij door naar de gynacloog. Nou bij de 1e bezoek aan de gynacloog werd mij verteld dat ik polycystic olvaries heb. Simpel uitgelegd gaan er bij elke cyclus heel veel eitjes te gelijk rijpen die dan eerder dan normaal een hormoon gaan afgeven dat nodig is voor de eisprong er is echter nog helemaal geen eitje volledig gerijpt, je eierestokken zien eruit als een kralensnoer en heel vaak wordt je wel ongesteld maar vindt er geen eisprong plaats. Ik moest bloed laten prikken en mijn man moest zijn zaadjes laten onderzoeken. Aan de hand van die onderzoeken zouden zij kijken welke behandeling voor mij het beste zou zijn, waarschijnlijk zou ik aan de clomid moeten beginnen voor een regelmatige eisprong. Maar we moesten eerst de onderzoeken afwachten. Onze 2 afspraak bij de gynacloog voor de uitslag en behandeling “hoe nu verder”is a.s. donderdag 8 maart.

Nadat ik van mijn eerste bezoek aan de gynacloog kwam, had ik de hoop op natuurlijk zwangerschap laten varen…ik heb afgelopen maand dus niet meer gerekent, bijgehouden wanneer we gevreeën hebben..want dacht het lukt toch niet natuurlijk, ga weer beginnen met bijhouden als ik van de 2e bezoek aan de gynacloog teruggekomen ben.

Nou wat blijkt….IK BEN ZWANGER!!! Helemaal toch op natuurlijk wijze!!! Omdat ik niks meer bij hield deze maand, dus ook niet wanneer ik ongesteld moest worden, omdat ik bezoek van de gynacloog wilde afwachten, had ik niet in de gaten dat ik op mijn 49ste dag van mijn cyclus zat…dus dacht laat ik ff testen..zal wel niet zo zijn, maar you never know…..en wat bleek…duidelijk 2e streepje!!! Heb later nog een test gedaan…en ja hoor…t zelfde! Later nog een Clearblue test gedaan…en dikke plus…ik kan het gewoon niet geloven..ik had de hoop op natuurlijk zwanger worden laten varen…..en nu dit is gebeurt …tjee ik bevat het nog steeds niet…
Meiden, die in hetzelfde schuitje als ik zitten…laat de hoop nooit varen!!
Bedankt voor het lezen van mijn lange verhaal
Groetjes,
Areesa

Wat heerlijk voor je dat het zo gelukt is! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Veel geluk en ik hoop dat alles goed blijft gaan.

gr mama van MD

Van harte gefeliciteerd zeg.
Geweldig dat het toch op de natuurlijke manier gelukt is.

Een hele fijne en goede zwangerschap gewenst.

Geniet ervan.

Wen
mama van 2 jongens

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

ik wens jullie een fijne zwangerschap toe, met een goede bevalling maar bovenal een gezond kindje!!!!

Veel geluk en liefde voor de toekomst.

Liefs Randy mama van Ninthe*

Hi Areesa,  

GEFELICITEERD!!!

Je verhaal is ook  een hart onder de riem, aangezien ik ook al 15 maanden bezig ben, blijkt de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Geniet er maar lekker van en heel veel succes en geluk!!

Liefs,

Amber

lieve Areesa

van harte gefeliciteerd en geniet ervan

liefs Danielle

VAN HARTE GEFELICITEERD EN GENIET VAN HET KLEINE WONDERTJE DAT IN JE GROEIT!!!

Liefs Mofa

Hoi Areesa,

Wat een goed nieuws meid,ik hoop dat alles voorspoedig verloopt.
Ik ben zelf heel vruchtbaar en ik voel mij altijd zo schuldig tegenover meiden bij wie het lang duurt.Ben nu zelf van de eerste in verwachting maar ben ook maar 21 jaar.

liefs Bernice(15w+3d zwanger,augustus 2007)

Terug
Bovenaan