het is voorbij, ik ben weer terug

Hallo meiden,

Ik ben helaas weer terug op dit forum  Twintig dagen geleden had ik een positieve test. Ik was zo gelukkig, eindelijk na al die tijd. Maar op de echo van woensdag was helemaal niets te zijn. De gyn gaf aan dat dat niet goed was met 6,5 / 7 weken. Ik zou a.s. woensdag terug moeten voor controle. Maar dat is niet meer nodig, gisterochtend vreselijk ongesteld geworden, het is dus voorbij. Ik had er na woensdag wel rekening mee gehouden maar toen het  definitief was storte ik wel een  beetje in. Vind  het zo vreselijk oneerlijk allemaal.
Aan de andere kant is het fijn dat de onzekere periode niet langer heeft geduurd (ik had woe nog steeds een positieve test) en  we gaan nu weer vooruit  kijken hoe moeilijk het ook is. Morgen bellen met de gyn en vragen hoe het nu verder moet.
Liefs van een verdrietige Amber

Ik heb eigenlijk gelijk nog een vraag aan jullie. Ik ben  zwanger geworden na 2,5 jaar met behulp van hormonen (clomid en pregnyl) omdat ik van mijzelf haast  geen cyclus heb.  
Ondanks dat ik het heel erg vind dat het definitief voorbij is, wil ik heel graag gelijk verder voor de volgende poging omdat ik weet dat ik nu zwanger kan worden na al die jaren heb ik heel erg het gevoel om er gelijk weer voor te gaan. Mijn vraag is alleen: is het goed om morgen (3e dag) direct met clomid tabletten te beginnen of moet ik eerst een hele cyclus afwachten, maarja wie weet hoelang die duurt bij mij zonder hormonen (soms meer dan 3 maanden). Ik ga morgen ochtend gelijk bellen met de gyn maar ik was benieuwd of iemand van jullie er ervaring mee heeft. Alvast bedankt.  

Hoi meis, wat verdrietig allemaal!!

Weet precies hoe je je voelt, 6 maart heb ik een echo gehad (ik dacht toen 8 weken zwanger te zijn) en daarop was een zwangerschap te zien, maar het vruchtje leefde niet meer.

Neem je tijd om het te verwerken hoor!!

Op je vraag heb ik geen antwoord, ben niet bekend met Clomid.

Veel sterkte!! Liefs

(actieve) kinderwens sinds nov-2004

--- --- --- 7 x IUI --- --- ---  
--- --- --- 1 x IVF > zwanger!!! --- --- ---
--- --- ---  miskraam 8 wk --- --- ---
--- --- --- Nu wachten op menstruatie en dan op voor Cryo --- --- ---

hey meissie, wat klote toch allemaal weer, is het eindelijk zover nemen ze het weer van je af!!   het is zo oneerlijk,

maar wat betreft je vraag over door gaan,

ik heb in dec een miskraam gehad, en ik had meteen daarna een echo gehad en ik mocht daarna weer verder met proberen zw worden, dus ik hoefde niet te wachten,

dus ik weet niet hoe het verder bij jou zit, maar je kan altijd effe bij de gyn navragen hoe het precies zit!

ik hoop dat je snel er weer voor mag gaan!!
tot snel,
xx wendy

Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties.
Ik heb maandagochtend gelijk gebeld met het zkh en mocht idd niet met clomid beginnen. Vandaag bij de gyn geweest voor controle. Het weefsel was wel weg maar er was nog wel wat bloed te zien  maar  daarvoor krijg ik nu tabletten om uit te drijven.
De gyn vond het spijtig voor ons om na al die tijd eindelijk zwanger te zijn en dan een miskraam te krijgen, hij was echt belangstellend en vriendelijk gelukkig want je hoort ook zoveel slechte ervaringen. We moeten nu afwachten op mijn ongi,  ik hoop  duurt dat niet al te lang, en dan gelijk weer verder met clomid, fm en pregnyl. De geplande hsg is voorlopig afgezegd, eerst weer afwachten hoe het verder gaat. Hopelijk snel weer succes met deze behandeling.
Ik wens iedereen sterkte en veel geluk. Ik duim voor ons  dat  we  allemaal  snel  en gezond zwanger zullen zijn  !
Liefs, Amber

Hoi Amber

wat een verdrietig bericht zeg! Na al die tijd zwanger en dan het weer verliezen.
Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dan meer geluk hebt. Maar hou vol, je weet dat je zwanger kan worden!!!

Liefs, Belle

Terug
Bovenaan