Het is voorbij......

Hallo Meiden, Frederique

Helaas, mijn zwangerschap is fout gelopen.
Voor de meiden die mij nog kennen van dit forum en van het dec. forum mijn verhaal staat op het dec. forum.

Liefs, Monique2
 
Lieve Monique

Wat vreselijk voor jullie! Ik zit met tranen in mijn ogen! Neem de tijd voor jezelf en elkaar! Het is vreselijk oneerlijk! Ik zal aan jullie denken!

Liefs Nienepien
 
Hoi Monique,

Ik heb net je verhaal gelezen en vind het echt afschuwelijk voor jullie!! Zoveel ellende waarom nou he?? Ik vind het zo oneerlijk!!Ik heb er geen woorden voor!

Heel veel sterkte toegewenst!!

Liefs moi xxx
 
Mijn god meid!! Ik weet niet wat ik lees! Van alle meiden had ik het jou ZOOOOO gegund. Ik heb de tranen over mijn wangen lopen. Ik ken je niet eens persoonlijk maar je was altijd mijn maatje op het december forum.
Ik ben sprakeloos en zo verbijsterd. Ik ga even je verhaal lezen op het decemberforum. Ik wens je heeeel veel sterkte en kracht toe om deze klap te verwerken!!
Jeetje, ben er echt stil van!!

Kus van je maatje Frederique
 
Lieve Monique2,
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil wel graag reageren.
Ik vind het wel dapper dat je al weer terug bent bij ons, begrijp goed als het pijnlijk kan zijn.
Ik weet niet of je hierop zit te wachten maar moet het toch even kwijt.
Het is natuurlijk verschikkelijk wat er is gebeurd maar ik ben er bijna van overtuigd dat je lichaam het niet voor niks laat gaan zoals nu is gebeurd. Ik hoop dat je m'n reactie niet verkeerd op pakt en kan begrijpen wat ik bedoel.

Ik wens je heel veel sterkte.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan