het is voorbij

Ik ga dit forum al weer verlaten. Mijn 1 april kindje gaat het niet halen. Heb vandaag een miskraam gekregen en ben erg verdrietig.
Krijg morgen nog een echo om te kijken hoe het gaat, maar de hoop is verdwenen. Heb hele heftige buikkrampen en een heftige bloeding. Morgen hoor ik hoe dit verder gaat. Het was mijn eerste zwangerschap en heb er dus geen enkele ervaring mee.

Ik wens alle zwangere een goede zwangerschap toe.

Liefs

Lydia
 

Lydia,

Wat vreselijk voor je zeg!
Ik heb er geen woorden voor, hoe erg ik het vind.
wil jou en je vriend veel sterkte wensen en wie weet zien we je nog wel eens terug op het forum!

liefs sarah
 
Hoi,

Meid wat vervelend voor jullie!   Ik wil je heel veel sterkte wensen. Neem de tijd om dit verlies te verwerken.Ik weet helaas wat het is. Op dit forum is er ook een forum voor vrouwen die een miskraam gehad hebben. Je kunt er je verhaal kwijt, advies vragen, steun krijgen of steun geven. Ik heb er zelf al veel aan gehad. Als je er behoefte aan hebt, kom dan ook een keer kijken. Het heet Zwanger worden na een miskraam.
Sterkte!

Groetjes, Kat
 
Hoi allemaal

Bedankt voor de lieve berichtjes.
Ik ga met mijn man volgende week op vakantie en probeer dit alles een plaats te geven. De gyn was vanmorgen erg lief. Een ding is zeker, ik kan zwanger worden. Met deze woorden zijn we weggegaan.

Liefs

Lydia en Erwin
 
Terug
Bovenaan