Het is voorbij...

Hallo Meiden,

Het is fout gegaan met mijn zwangerschap.
Er zijn een aantal meiden die mij nog kennen van het zwanger worden forum.
Mijn verhaal staat op het dec-forum.

Liefs, Monique2

Heee monique
Ik wil jullie hier heel veel sterkte mee wensen, ik weet ook hoe het is om na 9 weken een miskraam te krijgen.Zoveel verdriet en boosheid waarom wij????
Verder weet ik niet zoveel te schrijven,ik leef met je mee.
Liefs Miranda

Lieve Monique,

Natuurlijk ken ik jou nog van het zwanger worden forum!! Ik heb net jou verhaal gelezen bij het decforum!!! En wat vind ik dit erg voor jullie dat je een miskraam hebt gekregen. Ik weet hoe groot jullie wens is, en het is inderdaad een wonder. Maar dat is echt voor jullie weg gelegd hoor een babietje krijgen. Maar goed eerst moeten jullie dit samen een plekje geven. Ik denk aan je, en wil je bij deze heel veel sterkte wensen.

Heel veel liefs, Mick

Hoi Monique,

Ik heb net je verhaal gelezen en vind het echt afschuwelijk voor jullie!! Zoveel ellende waarom nou he?? Ik vind het zo oneerlijk!!Ik heb er geen woorden voor!

Heel veel sterkte toegewenst!!

Liefs moi xxx

Hoi Monique,

Heb net je verhaal gelezen op dec forum. Ik leef met je mee, ik weet hoe je je voelt. Heb het ook meegemaakt. het is zo oneerlijk!!!
Ik wens jullie veel sterkte.

Liefs Claudy

Hoi Monique,
Meid wat vind ik dit erg voor je!Ik weet helaas wat het is (zat op het november forum). Heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Een vriendin zei tegen me: Je moet nu afscheid nemen van een toekomst. Dat is vrij pakkend heb ik ervaren. Nogmaals heel veel stekte voor jullie allebei.

Liefs Els

Terug
Bovenaan