het is wat grgrgrgr

A

Anoniem

Guest
hallo dames

ik moet ff mijn verhaal doen. we gaan volgende week zondag een dag naar pretpark. mijn tante heeft daar vrijkaartjes voor. maar omdat het nu toch wel kouder wordt willen wij djaimy liever niet mee tenzij het echt droog blijft. dus zaten we met oppas want mijn ouders en zusje gaan ook mee. dus komt natuurlijk schoonmoeder aan de beurt. wat ik eigenlijk niet echt wil want ze zijn nog maar 2 x komen kijken en djaimy is toch al 3 maanden. dus ze kennen hem niet zo als mijn ouders hem wel kennen. maar ok nu doet dan dus voor dat djaimy ingebakerd ligt nu heeft mijn schoonmoeder dat vroeger wel gedaan want mijn vriend lag ook ingebakerd maar ik zei dat ze alleen op kon [passen als ze dat toch even kwam oefenen, zei ik tgen mijn vriend. ik zaterdag gebeld of ze wilde oppassen en of dat ze  dan maandagvkon komen om het te oefenen ( misschien hoeft het niet meer want we zijn aan het afbouwen maar toch)dat wilde ze wel maar toch moeilijk doen want ze heeft geen rijbewijs, ik zeg kom dan met de pont dn haal ik je op dan hoeft djaimy niet zo lang in de auto nou oke dan had ze zoiets. ik wel uitgelegd dat ik wel wilde dat ze dan hier bij mij thuis komen oppassen  omdat dat voor djaimy het vertrouwds is( omdat hij hun toch al niet zo vaak heeft gezien heb ik niet gezegd  )nou vond ze dat al niet echt leuk.

maar goed ik heb dus mijn deel gedaan vind ik zo, gaat vanmorgen de telefoon me schoonmoeder ja ik kan toch niet komen er komt zo visite en beetje gespannen blabla   en doe alles maar ander keertje.
kwaad dat ik op dat moment was maar nu dan toch wel opgelucht want nu gaat e dus niet meer oppassen. ik vertelde het tegen mijn vriend en die zei gelukkig nou wij hebben ons best gedaan dus moet ze nu niet lopen zeuren en wachten we nu maar eens tot hun weer de 1e stap zetten om djaimy te zien.

sorry voor het lange verhaal maar moest het ff kwijt

groetjes angela mv djaimy010707

Heerlijk he die schoonouders......pffffffff

Ik mag op zich eigenlijk op dit moment niet echt klagen, maar ik zou wel willen dat ze iets meer moeite zouden doen om Jesse te zien
Ze wonen dan wel niet om de hoek, zij Maassluis en wij Enschede, en ze hebben sinds kort geen auto meer, doordat ze niet meer prive mogen rijden met de auto van de zaak
Dat maakt t allemaal wel wat moeilijker, maar toch
Aankomende zondag is mn schoonmoeder jarig en wij zouden daar zaterdags naartoe gaan
Zaterdags omdat mijn vriend zijn sport daar heel erg mist en ze op zaterdag trainen en hij dan ook mee kan trainen
Dat doen we eigenlijk altijd, als we die kant opgaan dan combineren we dat, omdat we het financieel ook niet trekken om 2 keer in 1 maand  die kant op te rijden,  en dat wilden we nu dus ook, maar nee we moeten maar op zondag komen, want zaterdag wilden ze weg....pfffff
Ze denken totaal niet aan hun zoon.....maar ach, wij offeren ons wel weer op
Zoals altijd
En eigenlijk heb ik al helemaal geen zin meer na de laatste keer
We zouden tegen 15 uur bij hun zijn, en zo rond 17 uur weer richting huis gaan....toen zat zn zusje daar op ons te wachten
Zn ouders waren even met de honden naar de kapper....ze kwamen pas na 4 uur thuis...en ze wisten dat we zouden komen
En toen ik mn schoonmoeder Jesse wilde geven zij ze doe maar niet ik ben verkouden, maar even later kuste ze Jesse wel op zn hele koppie toen mn schoonvader hem vast had
Lekker met die verkoudheid......
En toen we weg gingen hadden ze commentaar dat we zo vroeg gingen
Terwijl we dat duidelijk hadden gezegd, want we wilden Jesse thuis nog lekker in badje doen en de laatste fles rond 19uur thuis doen..
Dan kon hij lekker direkt in zn eigen bedje
Ik hoop dat t dit weekend leuker word....echt
Hat lijken wel of de schoonouders massaal oorlog voeren haha
Hoe denken de mannen hierover eigenlijk??

Groetjes Xennah

hoi dames
nou het is wat met die schoonmoeders,ik heb er ook zo 1,die heeft anouk nu 3 keer gezien,anouk is 3 en een halve maand nu.want ze heeft zelf last van allemaal kwaaltjes(zucht)dus kan niet komen blablabla.nou heb ik ook niet steeds zin om daar heen te gaan,het is er namelijk niet gezellig.daar in tegen staan mijn ouders hier zowat elke dag voor de deur,die kunnen niet genoeg krijgen van anouk.mijn schoonmoeder heeft anouk nog nooit vast gehouden,last van het schouder.ik ben er haast wel klaar mee,en mijn vriend ook.
groetjes petra

hi

het is zeker wat. mijn vriend zegt   nu ook gelukkig dat wij ons best hebben gedaan er is alleen nog steeds 1 ding wat ze niet weet en dat is dat mijn moeder dus op gaat passen als ik werken ben. ze heeft zelfs haar baan daarvoor opgezegd want ze wil persee oppassen nou ok dat is goed vond mijn vriend ook een goede oplossing. want mijn schoonouders hadden toendertijd een eigen zaak dus die waren de hele week weg. maar nu hebben ze de zaak verkocht ivm financiele domper etc nu hebben ze nog een klein winkeltje maar die willen ze ook weg doen en dan is me schoonmoeder dus wel vrij en toen we daar een keer op visite waren zei ze zo van dan kan oma gaan oppassen o maar dan moet je zeker over de brug hem brengen en dan weer terug( ik werk dus net de andere kant op) en ik wil dat mjn vriend het verteld maar die deed dat toen niet   en ik wilde het niet want dan heb ik het weer gedaan. maar mijn ouders staan ook idd elke dag op de stoep om ff tekijken en hun wonen ok maar 500 meter verderop. maar ja. mijn vriend heeft zoiets als ze er verder niet naar vraagt van oppassen dan zeggen we niets en daarbij moet ze gewoon niet zeuren vind die. maar ik weet nu al dat ze het niet leuk gaat vinden

groetjes angela

Hoi hoi,

Ha ha, heel herkenbaar. Wij zijn nu in 3 1/2 mnd nog vaker daar geweest, dan hun hier, ze komen elke 4wkn ongeveer, dus erg weinig. Mijn schoonouders wonen hier een uurtje vandaan. Toen ik zwanger was en wij dit aan hun meedeelden (deed mijn man echt op een heel tactisch moment hoor), mijn schoonmoeder zij nl. dat mijn kleinste nichtje vlgd schooljaar (nu dus) ook naar school zou gaan en ze geen kleintjes meer had om op te passen, nou zegt mijn man, misschien over een tijdje dan toch wel, want we krijgen een kleine. Leuk gebracht zou ik zeggen, maar haar ijskoude reaktie was dus: nou alleen tegen benzinegeld. Lekker hoor, toen ze nog hier woonden, reedt ze 3x per week op en neer voor mijn oudste nichtje en bij ons niet 1x dus, dat benzinegeld stopt ze maar in haar ....., graag of helemaal niet hoor. Voor de grap zeg ik wel eens tegen mijn ouder, opa en oma vaak en opa en oma verweggistan, ha ha. Niet leuk voor onze dochter, maar je hoort dit zo ontzettend vaak.

groetjes,
xx Roos xx

Terug
Bovenaan