Het is weer achter de rug......

Zo het is weer gebeurd, we begonnen ons wel wat zorgen te maken, want we hadden om 11.45 uur een afspraak maar om 12.00 uur waren we nog niet geroepen (ook was het spuitje nog niet teruggebracht vanaf het lab)
Dus maar even gevraagd, of het allemaal nog wel ging lukken, en uiteindelijk werden we pas om 12.10 uur geroepen.

Het ging heel goed dit keer (kon mij goed ontspannen) en het ligt er ook echt aan wie het doet hoor, sommige rauwdauwen maar een eind weg, nou dan sla ik op slot. Maar deze Dokter wist dat ik t niet fijn vind, gaf me alle tijd en toen was het zo gepiept.

Het spulletje werd met flinke kracht ingespoten, en alles zag er heel mooi uit zei de Dokter.

Ook had ik vanochtend al mega buikpijn (ei wat springt) dus ..............je zou denken..........

Nou ja nu twee lange weken wachten en dan weten we het!

Ga nu op de bank met een lekker DVDtje (Stephen King) en verder helemaal NIETS doen.

Hey,

Wat goed zeg!!!! spannend altijd weer. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik heb eigenlijk een vraag aan je. Ik spuit nu 3 dagen puregon enne ik merk dat mn eierstokken gevoelig aan het worden zijn. Had of heb jij dat ook in het begin? Ik heb geen rare steken of buikpijn. voel gewoon mijn eierstokken rammelen.

doeoeoeg
dikke knuf Sjan

Hallo Cynthia,

Spannende periode weer voor jullie. Mooi dat je je eisprong voelde waren jullie in ieder geval helemaal op tijd! Ook fijn dat je een dokter had die rekening met je hield. Het lijkt me geen pretje als je daar ligt en ze doen maar een beetje. Nou hou je maar een beetje rustig van het weekend!
Ik  voor jullie
Succes ermee

Groetjes
patricia

Hoi Cynthia,

Ik wil je even veel sterkte wensen de komende twee weken met het wachten. Wat zullen deze weken lang voor je duren! Het ziet er gelukkig allemaal positief uit dus hopelijk gaat het goed deze keer.
Ik duim voor je!

Liefs Astrid

Nou gelukkig is het weer achter de rug....tenminste nu de wachtweken nog! Ik heb er wat jou betreft een goed gevoel over dus ik ga nog harder voor je duimen oke?!

lfs inge

Bedankt voor de reacties!

Doet veel goed, en fijn te weten dat jullie zo nu en dan aan me denken en voor mij duimen.

Ik hoop zo dat het helpt!

Net zo goed doe ik dat natuurlijk voor jullie!

Het is nu weer even stil en afwachten, die wachtweken zijn inderdaad het aller aller ergste

Dus over een week of twee hoop ik goed nieuws te hebben, al hoewel ik er echt niet meer op durf te hopen na zo'n lange tijd.

Terug
Bovenaan