Het is weer begonnen

Dat heb ik nou niet gemist die 9 maanden.....menstruatie...
Precies 4 weken na de geboorte lijkt alles meteen weer op de rit te zitten.... Dacht al mijn eisprong anderhalve week te herkennen en nu dus ongesteld.
Dat het direct al zo regelmatig is, had ik niet verwacht. Zeker niet als je borstvoeding geeft.
Heb er helemaal geen zin in, heb er altijd zo'n last van...bah..

Al meerdere meiden die al weer menstrueren?

Liefs

id wel vlot maar geloof dat kdat de laatste keer ook heb gehad met borstvoeding. joh 1 troost je kan maar weer in je ritme zitten.vind ik altijd

Jeetje das indd snel, ik hoop dat het bij mij voorlopig nog wegblijft, het waren toch 9 heerlijke maanden zonder menstruatie.

Ik ben morgen een maand geleden bevallen en vloei nog steeds een heeeel klein beetje. Ik ben dus nog niet ongi geweest en mis het ook nog niet haha. Ik geef flesvoeding dus verwacht dat het binnenkort weer zal komen. Ach, ik heb nu toch nog de maandverbandjes in haha.

Liefs ciomama

Das idd rap. Ik vloei nog steeds wat en dat vind ik net zo erg haha maar goed ik ben weer aan de pil begonnen en las na volgende week een stopweek in en dan zien we wel of we overal weer vanaf zijn. Bah bah.

xx

1e zwangerschap: 8 weken wisselend gevloeid en na 7mnd ongesteld. daarvoor was al 1x2-3 maand

2e zwangerschap: nu 4 weken verder en vloei nog licht. wachten af wanneer het weer begint

bij mij is het zo: geen ongesteldheid maar toch volledig vruchtbaar

Terug
Bovenaan