Het is weer een raadsel???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik ben hier op het forum al eerder geweest, maar moest er voor mijn gevoel even wat  afstand van nemen.
Nu, weer 5 weken later, is het weer zo ver.
Gister mijn NOD en nog geen RD te bekennen?!
Laatste twee cyclussen (waarvan 1e van 64 dagen!!!) heb ik getempt en heb mijn slijm in de gaten gehouden.
Nu is het me deze keer dus weer "fijn" een raadsel
Twee weken geleden werd mijn slijm draderig en doorzichtig/waterig, dus ik dacht daar is mijn vruchtbare periode voor mijn ei...
Natuurlijk goed geklust in die dagen
Maar nu het rare, mijn temp bleef maar laag?!
Zou  je temp uberhaubt laag kunnen blijven als je je ei hebt gehad?
Na een aantal dagen doorzichtig slijm werd dit weer meer wit en dikker.
Nu heb ik sinds een aantal dagen een zeurderige onderbuik en ik natuurlijk denken: ,, dat zou wel eens een innesteling kunnen zijn!".
Maar daar komt het ... vanaf eergister (dag voor uitgerekende NOD)  is mijn temp omhoog gegaan?
Zou ik nu toch pas eergister mijn ei hebben gehad??? (dan zaten we dus mooi fout met de klusdagen en kunnen we het deze ronde, ronde 10, wel weer vergeten!)
Dat lichaam van mij is echt een raadsel en ik wordt er zolangzamerhand wel wat moedeloos van

Groetjesss,
Ashley.

Ik ben bang dat je ei inderdaad dan later is geweest, alhoewel ik van anderen begrijp dat met een cyclus langer dan 6 weken er geen ei meer is, maar ik ben geen dokter en weet niet of dit klopt.

Aan jouw temperatuur te horen is dan inderdaad je ei geweest de dag voordat de temp omhoog is gegaan.
Ik zou zeggen gewoon doorgaan met tempen en dan over twee weken kijken hoe die is.
Als hij dan zakt en je wordt ongesteld, heb je inderdaad later een ei gehad.

Als je dit een aantal cycli doet, weet je over een aantal maanden iets beter wanneer jij vruchtbaar bent en kun je gerichter klussen.

Succes

Hoi mamma van MD,

bedankt voor je reaktie!
Weet je wat ik dus het meest vreemd vind, dat mijn slijm niet overeen komt met mijn temp???
En nu is mijn temp vanaf het weekend dus omhoog gegaan, maar vanmorgen was ie weer lager
Ben dus bang dat deze cyclus weer net als de vorige een langdurige "kwestie" gaat worden en dat ik dus idd geen ei heb gehad of krijg?
Weet je wie er ook gek wordt van mijn cyclussen hihihi de kaart van fertilityfriend  die kunnen er ook geen touw aan vast knopen en blijven een mogelijke ei aangeven en dan toch weer terugveranderen naar niet ...
Het ergste vind ik de onzekerheid toch elke keer weer!
Je weet nooit of je nu wel of niet ongi gaat worden, wanneer dit gaat gebeuren, of je uberhaubt een ei hebt en of/wanneer je een arts  moet raadplegen???
Ik voel  vanalles van binnen, krampjes, steken, zeurderige pijn, gespannen borsten, moeheid.
Dus er is zeker "iets" aan het werk in mijn lichaam, maar na bijna een jaar kan dit toch niet nog aan het ontpillen liggen?

Groetjesss van een onzekere Ashley xxx.

Terug
Bovenaan