het is weer maandag...

A

Anoniem

Guest
Ik weet niet waarom, maar vaak is er op maandag niks te beginnen met mijn dochter. Wil niet slapen overdag, niet spelen, niet op schoot, niks. Meestal ga ik dan een eind met haar wandelen, dan is ze tenminste even rustig. Zonet dus drie kwartier in de regen gewandeld... Volgens mijn   moeder is dit omdat het in het weekend anders gaat dan door de week. Hebben jullie dit ook op maandag? Ik zal blij zijn als ze vanavond op bed ligt.

Hoi,

Ik begin ook al wel wat verschil te merken ja. Ik dacht dat het mijn verbeelding was haha.
Ben van ellende maar op de fiets gestapt (hier wel lekker weer) en naar mijn moeder gefietst. Kon ze daar ff gezellig doen hihi.
Sterkte.

Reneke

heyhey

ik d8 dat t aan mij lag!!!!!

nathalia is idd meestal ook zeurig op de maandag.

ik d8 dat het komt, omdat maandag bij mij vaak poetsdag is en ik zo iets minder tijd voor haar heb.

maar dat is t niet. heb vandaag helemaal niks gedaan in het huishouden en dus best wel veel met nathalia gespeeld, maar ze was vandaag weer zeurig.dus daar ligt t niet aan.

maar jij maakt idd ook wel een goed punt.

t hele weekend wordt nathalia verwend door alle aandacht van haar papa en mama.

1 van ons 2 (meestal zelfs allebij) is bijna de hele dag met haar aan het spelen/wandelen of wat dan ook.

en maandag is het dan opeens weer rustig, omdat haar vader dan naar zn werk is.

tja... en wat kan je er aan doen???

ik heb geen idee

liefs, do

Hoi hoi,
Ik heb het vooral in het weekend!
Want op maandag gaan Lenthe's zussen weer naar school en heeft ze mama weer helemaal voor haarzelf en is het weer wat rustiger in huis.
Maar op zaterdag en zondag maakt niet alleen mama maar ook papa hier de dienst uit en word er veelal een loopje genomen met papa's regels!Heb ik het vooral over m'n oudste twee meiden van 7 en 4,5 jaar.Papa werkt 60uur per week en is er vooral in het weekend en zoals ik al zei, als hij dan iets zegt of iets van ze verwacht word er niet snel actie ondernomen!!!
Maar deze week is het in deze omgeving schoolvakantie dus zit nu met 3 kids en regen buiten dus veelal binnen.....
Hoop dat ik nog veel creatieve dingen kan verzinnen de komende week ha ha!!!
Groetjes Roos.

hey roos

ja, t weer wilt niet echt mee werken he.

zonde, nu het vakantie is.

hihihi laat ze zo veel mogelijk knutselen :D

kleuren,vouwblaadjes,knippen,plakken ,kleien enz

(ik ben gelukkig heel crea bea dus ik zou t wel weten met de kids hihihi)

morgen wordt t beter weer. kunnen ze lekker buiten spelen :D

daarintegen donderdag weer takkenweer :S

succes ermee :D

liefs, do

Hoi,

Koekjesbakken is ook heel leuk! (En lekker haha)
Kan je als de koekjes afgekoeld zijn een picknick houden, ook binnen!
Laat hun tijdens het bakken een leuke 'tent'maken van wat oude lakens en daar mogen ze hun koekjes opeten....
Sterkte met het weer en hun bezig houden.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan