het is weer mis.... 2de keer in 11mnd....

Hallo dames,
Ik ben al een tijdje niet meer op dit forum geweest. Ik was al bijna van plan om jullie mijn goede nieuws te vertellen. Helaas is het nu al weer slecht nieuws, want ik heb vandaag weer een miskraam gehad. Ik was 5 week zwanger.
Vorig jaar was ik op precies dezelfde tijd zwanger (ik was nu zelfs op dezelfde datum uitgeteld als vorig jaar) alleen ging het toen na 10 weken mis. En nu dus weer......
Ik vraag me nu toch serieus af wat er aan de hand kan zijn....
Ik had net een afspraak gekregen in het ziekenhuis om te onderzoeken waarom ik niet zwanger werd (was inmiddels al weer een jaar bezig na de vorige miskraam). Deze afspraak had ik dus alweer afgezegd. Ik probeer nu maar weer om de afspraak weer te krijgen, misschien kunnen ze wel wat vinden waarom het aldoor mis gaat.
Een van de  vragen die in mijn hoofd rondspookt is: Hoeveel moet een mens verdragen, of hoeveel kan een mens verdragen......
Veel liefs simone

Jeetje Simoon,
Wát een pech! Ik vind dit echt heel erg voor je. Na een miskraam een jaar proberen zwanger te worden en dan ís het eindelijk zover en dan gaat het alweer mis. Soms hoor ik verhalen van stellen die na een miskraam meteen in de volgende cyclus zwanger raken. Dat wens ik je bij deze toe, tezamen met veel, heel veel sterkte.
Kop op, meid!

Groetjes van Sisi.

hoi hoi

jeetje wat een naar berichtje.. je was w.s weer erg blij, omdat het vrij lang duurde en dan mag het al niet meer zo zijn... wat vreselijk voor je.........

meid ik wens je toch heel veel sterkte toe en probeer toch positief naar de toekomst te kijken ( ook al kan je dat op dit moment w.s gestolen worden) aan een miskraam kan je vaak niets doen en het hoeft echt niet zo te zijn dat je nooit geen kindje kan krijgen ...............ik ken mensen die ook twee keer een miskraam hebben gehad en hebben nu twee mooie kindjes...ik weet dat je er nu w.s niet veel aan heb,... maar .....ik wilde het je wel even vertellen..

he doe rustig aan en laat alles maar over je heen komen, het is inderdaad niet niks en het is een grote klap..

heel veel liefs tobi

Terug
Bovenaan