Het is weer misgegaan...

Jullie zullen wel hartstikke knettergek van mijn berichtjes worden, maar hier is het weer helemaal mis. Ik heb vandaag voor de 2e keer in zes weken tijd een miskraam gehad van een zwangerschap van zes weken. Ben vanmiddag in het ziekenhuis waar mijn gyneacoloog mijn lege baarmoeder heeft bevestigd. Aan het baarmoederslijmvlies was ik weer goed zwanger en dat slijm zal ik de komende dagen nog kwijt gaan raken.

We beginnen dus weer opnieuw. Volgens de gyneacoloog is het pure pech en kun je geen oorzaak aanwijzen waarom het weer mis is gegaan. We kunnen wel een onderzoek laten doen, maar dan mogen we minimaal drie maanden niet zwanger raken voor we dat onderzoek kunnen uitvoeren en je hebt geen garantie dat dit iets oplevert. Dat geduld hebben we nu nog niet. Dus we wachten het verloop van deze miskraam weer af en gaan dan weer verder. We hebben bewezen zwanger te kunnen worden (na anderhalf jaar) en ook dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam. Hopelijk geldt dan het gezegde; driemaal is scheepsrecht.
Ik ga even een tijdje rust nemen van dit forum. Althans proberen, want het is redelijk verslavend.

Liefs Louise

Heb net gereageerd op het zwanger zijn forum, maar nogamaals heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat je even een pauze van dit forum wilt nemen.
Hopelijk heb je gauw goed nieuws en dat het dan allemaal we goed mag blijven gaan.
Ook wij mochten onderzoeken laten doen, maar het enige wat ik heb laten doen is bloed laten prikken omdat ik er mogelijk aan dacht dat het misschien niet goed kon innestelen ivm dik bloed (of zoiets, kennelijk kan dat een oorzaak zijn en is het heel makkelijk te verhelpen met iets van een paracetamol). Daar kwam niets uit en we mochten gelijk weer verder proberen. Hoefde we niet voor een paar maanden pauze voor te nemen.
Succes meis!

Jeetje meid, wat ongelofelijk kl***te. Mijn eerste 2 miskramen zaten ook zo kort op elkaar en dat was behoorlijk heftig. Ik had het je zo gegund. Je weet in ieder geval dat je zwanger kunt raken en dat is na een langere tijd wachten ook een klein beetje geruststellend. Ik hoop echt dat het binnenkort goed mag gaan. Ik ben mijn 3 miskramen echt niet vergeten maar bij een goede zwangerschap wordt het wel iets makkelijker te verwerken. Nu vooral weer uithuilen. Praat er veel over en verwerk het goed. Ik wens je heel veel sterkte!

Liefs Supertje

He wat erg voor je!!!
Zo kort op elkaar al helemaal!
Ik had op je eerdere bericht misschien een beetje bot gereageerd, maar zo was het niet bedoeld. Ik was alleen bang dat je te vroeg juichte. Alleen zat ik er helemaal naast: je was wel zwanger. Dit is alleen nog veel heftiger. Ik hoopte zo dat je nu geluk had!!!
Ik denk dat het goed is om nog even geen onderzoek te laten doen.
Bij mij raadde de gynaecoloog het in ieder geval af. Hij zei dat het na 2 miskramen niet de gewoonte is en dat de kans de je gewoon pech hebt heel groot is.

Probeer het echt even te verwerken, want die 2e komt gewoon nog harder aan en je vertrouwt je eigen lijf bijna niet meer.

Maar inderdaad eerst zo lang wachten en nu snel 2x zwanger. Dus waarom de derde keer niet!!!!
Bij mij was ook de derde keer scheepsrecht en dat hoor ik heel vaak!

Heel veel sterkte en geluk.

hallo
als eerste wat erg voor je!
is de eerste keer dat ik hier op schrijf.
ik heb het zelf ook al 3 keer in 8 maanden tijd mee moeten maken.
ben nu gewoon bang om nog zwanger te worden dat het weer mis moet gaan.
praat er goed over is iets wat ik niet doe en nu komt het omhoog!
liefs

Ik kan er niet bij dat het bij junks wel goed gaat! Bij ons had het zo,n mooi plekje gekregen en wij verliezen ze.............en jij nu twee keer!

Als mensen dan zeggen: je weet in ieder geval dat je zwanger kunt worden, ben ik boos want:

JE HEBT NIKS AAN ZWANGER ZIJN ALS JE HET NIET MAG VOLDRAGEN!

Ik wens je heel veel sterkte.....we weten wat je voeld!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

Hey Louise,

Wat vreselijjk voor je dat je dit twee keer in zo'n korte tijd moet doormaken! echt heel verdrietig.

Ik gun je alle rust die je nodig hebt.
Ik probeer ook wel eens minder op het forum te zijn (maar blijf toch met regelmaat lezen/schrijven..;-)

Ik wens je veel liefs en gezondheid toe en duim voor je dat je snel weer in verwachting bent en dat inderdaad 3 x scheepsrecht is.

Dikke knuffel Lisette

Terug
Bovenaan