het is weer raak

Hoi,

Ik ben weer ongesteld geworden (JIPPIE,maar niet heus)
Ik heb maar 3 weken gevloeid en 2 weken nix gehad en nou dus ongesteld.
Ik ben er wel blij mee hoef ik tenminste niet te wachten tot het eindelijk eens komt.

Nikki is gisteren voor het eerst bij de huisarts geweest.Ze is verkouden en heeft dus last van slijm in haar keeltje. Dokter zei dat ik er nix aan kon doen. Ze sliep gewoon door toen de huisarts haar onderzocht.
Voor rest doet ze het goed.

Ik ga weer heb zo het doopgesprek.

houdoe en tot gauw

Anouschka

Hee hoi,
Ja hier precies hetzelfde. Ook zo'n beetje 3 à 4  weken gevloeid, toen ff niks en ook afgelopen zondag ongi geworden. Vandaag is precies 6 weken geleden sinds de bevalling, dus afgelopen zondag was een dikke 5 week later.  Tygo is met een keizersnee ter wereld gebracht en dan schijn je iets minder lang te vloeien zeggen ze. Nou de ongesteldheid is in volle glorie terug kan ik je zeggen.. Als ik iets nìet gemist heb de afgelopen lange periode, dan was dat het wel, maar zoals je al zei, het werkt wel gelukkig weer zoals het hoort en we hoeven niet te wachten op wanneer het nou eens komt. Tis wel erger als anders trouwens. Eerder was ik een dag of 3 heftig en daarna zakte het al weer wat af. Tis nu al 5 dagen aan de gang en ik mag me constant gaan verschonen. Inclusief weer wat stolsels... Hmmm ik hoop dat het gauw weer over is, ben het nu al weer zat hahahaha
Groetjes happyM.

Hihi, ik dacht het ook...Grappig.
Ik ben 3 weken nadat ik gestopt was met borstvoeding weer ongesteld geworden..dat was ongeveer 6 weken na de bevalling. Ik heb eerst heel weinig gevloeid...toen ik ongesteld werd, ben ik gelijk met de pil begonnen, en ik ben de hele strip (dus 21 dagen) ongesteld geweest. En ook nog de stopweek..Dus een maand ongesteld geweest..Toen ik aan de 2e strip begon was dit gelukkig over. Ik hoop dat ik er nu weer regelmaat in krijg!

Liefs Marissa (mama van Anne-Lynn, 11 weken)

het is vast even balen maar fijn toch dat je weet dat alles weer funcioneert haha
marek is nu 6 en halve week en hier nog helemaal niks.
heb  al vanaf het moment dat ik stopte met de pil (september vorig jaar) mijn menstruatie
niet meer gehad dus ik zit er eerlijk gezegd wel op te wachten haha..

groetjes mira en mrek 6 wk

ps ik   dacht ook even dat je weer zwanger was haha..

Terug
Bovenaan