Het is weer zondag......

Hi Dames,

Het leek alweer wat beter te gaan de afgelopen week. Ik begon een beetje te wennen aan dat bruinige spulletje iedere keer, en het werd sinds woensdag niet meer al te erg en soms leek het 's avonds zelfs even weg. Maar ja dan is het weer zondag en daarnet werd ik weer opgeschrikt door flink wat bloed, echt helder rood (net als na de echo afgelopen dinsdag). Ik kan hier echt niet meer tegen hoor, het gekke was dat mijn darmen ook meteen geprikkeld waren (als jullie begrijpen wat ik bedoel). Dat maakt me nog banger.

Ik ben zo ontzettend bang dat het nu alsnog mis gaat. Maar ja we weten gewoon niets (behalve dat dinsdag het hartje nog  klopte maar wel  iets te langzaam). Nog twee nachten moet ik door voordat ik weer bij de gyn terecht kan voor een echo. Als ik die tenminste haal. Ik begon er de afgelopen week weer zo in te geloven. Straks is het weer voor niets. Pfff sorry hoor meiden maar ik zit er weer even flink doorheen.  Ik word echt knetter van die onzekerheid. Het lukt me wel maar dan moet het niet gaan bloeden.

Nou ja ik ga zo maar slapen, des te eerder is het  morgen en  des te  eerder is het  dinsdag.

Liefs,
Daantje

Dit is niet leuk om te lezen!!!! Ik heb gister nog een stukje geschreven onder de jouwe dat je het hartje hoorde kloppen en wilde graag weten hoe je je nu voelde na je schrik van vorig week. Ik weet niet wat ik moet zeggen hoor als het fout gaat......Ik wil je voor nu veel sterkte en geduld(!!) wensen en wie weet joh, misschien ben je gewoon juist diegene die veel last heeft van bloedingen zoals meerdere.

Ik denk aan je....

Liefs Jeannette

Lieve Daantje,

Wat een zenuwen zeg! Ik wens je vandaag heel veel sterkte en ik hoop natuurlijk dat het bloeden nu wegblijft!! Mag je morgen wel op tijd komen of moet je dan nog een halve dag in de zenuwen zittten?
Hou je taai, en ik denk aan je hoor!

Liefs Ineke

Hi Lieve meiden,

Het is inmiddels weer maandag, wat een dejavu met vorige week. Ik ben de nacht (slapeloos) maar goed doorgekomen. Het bloed is weer  terug naar het inmiddels vertrouwde donker bruin. In mijn buik rommelt het wat en dat maakt me natuurlijk nog altijd erg onzeker. Nog 24 uur en 52 minuten tot de echo.

Laat het goed gaan alsjeblieft.
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,
Daantje

Jeetje Daan...... die spanning is gewoon ondragelijk. Waarom kan je nu niet gewoon gelijk voor die echo hè? Ik vind dat altijd zo ontzettend onmenselijk, o.k. ik snap dat er meerdere patienten zijn op de aardbol, maar dan nog.... zolang de tijd hebben ze toch ook niet nodig en jij weet dan waar je aan toe bent.

Meid, ik hoop voor je dat je vandaag een beetje je gedachten kan verzetten en dat de dag voor je  voorbij vliegt!    Ik duim met je mee voor een goede echo morgen!

Liefs,
Brigitte

Hoi Daantje,

Wat ontzettend vervelend zeg al die onzekerheden en die wisselende bloedingen.
Hoop echt dat je morgen meer weet en dat je het nog kan trekken.
Snap goed dat het zwaar is deze dagen maar maak er het beste van.
Zal flink voor je  en hoop op een goed berichtje morgen.

Groetjes astrid

Terug
Bovenaan