het is weer zover....

het is weer zover. ik ben vandaag weer ongesteld geworden.
Ik heb dan de eerste 2 dagen enorm veel last van de onderkant, Alsof ik gisteren ben bevallen. Als ik niet ongetseld ben heb ik nergens last van.
pijn bij lopen. Maar ook als ik lig of zit blijft het zeer doen. Het is niet de knip.
Maar een gekneusd gevoel van bekkenbodem. Alsof je heel lang op een fiets gezetten hebt.
Zijn er mensen die dit herkennen? en wat hebben jullie er aan gedaan?

Grotendeels herken ik jouw verhaal wel. Ik heb ook altijd sinds mijn zwangerschap last van de onderkant de eerste paar dagen. Maar bij mij is het meer met lang staan, dan krijg ik last, meer niet. Voor de rest heb ik geen last, maar ik vind dit al een superirritant gevoel! Weet zelf ook niet wat je er tegen kunt doen, dus helaas kan ik je er niet mee helpen...

Groetjes,
Jacqueline

Tijdens m'n zwangerschap had ik bekkeninstabiliteit. Dat is nu gelukkig over, alleen als ik ongesteld ben heb ik er ook nog last van. Vreemd hoor, maar wel herkenbaar in ieder geval. Ben blij dat ik niet de enige ben. Dacht al dat ik zo'n vreemde was!

Liefs Annemarie

Dat beurse gevoel heb ik al mijn hele leven tijdens mijn menstruatie...
Het doet inderdaad vreselijk zeer. Echt niet fijn. Ik weet helaas ook niks wat je ertegen kan doen. Ik weet alleen dat als ik gewone paracetamol inneem tegen de buikpijn (die tegenwoordig meer op echte weeen lijkt...) dat die pijn dan ook even minder wordt.

Liefs Annet

mmm moet er dan maar vanuit gaan dat het blijvend is.
hiervoor was ik nooit echt ongesteld. 1x in de 7 tot 10 weken, maar 3 daagjes een paar druppels.
Was ook bang dat het schade van de bevalling was. Maar meerdere hebben er dus last van.
bedankt voor jullie reacties.

Terug
Bovenaan