Het Is Weer Zover :(

Goeie/Slechte Morge......

De rode de duivels zijn weer op komen zetten net...!!!! de vakantie heeft dus niet geholpen...ik had een klein sprankeltje hoop dat het in de vakantie zou gebeuren ...... maar nee hoor... tuurlijk niet waarom zou het...... dus nu is het wachten tot eind september..... voor de 2 onderzoeken en dan zullen we zien wat eruit komt... ben benieuwd......

XXXXX Brenie

Wat verschrikkelijk K*T weer!! Ben je wel een beetje uitgerust? Had precies hetzelfde... Lekker vakantie, genoten van elkaar, veel goede hoop. Zet weer een voet thuis en BAM, de rode duivels :(

Hopelijk hebben jullie toch genoten, nog even afwachten (alsof we dat nog niet genoeg doen) en dan eindelijk de onderzoeken. Ben benieuwd!

Alvast veel succes!!

Liefs xx

We Zijn zeker wel uitgerust.... ik wist wel als we thuis kwamen dat daarna een paar dagen ik ong moest worden... maarja je hoopt het natuurlijk niet.....

en ik heb nu fff goed uitgerekent... en dan is als het goed is 13 sept me 5 cd....dus dan moet ik die afspraken maken..... dus dan gaat het gelukkig wat sneller dan eind september...

ik hou jullie op de hoogte....

Thanxxxxxxxx ...

XXXXX

Klote zeg!!! Kan wel zeggen op naar de volgende ronde, maar dat heb je waarschijnlijk ook al te vaak gehoord de laatste jaren....

Even treuren en dan weer verder, probeer niet te lang te treuren, hoe groot de teleurstelling ook is!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan