het is weg

A

Anoniem

Guest
hey meiden,
ik heb vanacht een miskraam gehad ik werd wakker in een groot plas bloed. en heb onwijze pijn in mijn buik.
me man en ik vonden het best erg maar we denken zo dan is het niet goed geweest dus proberen we het gewoon weer moet wel elke keer ff  hoor.
dus ik ben weer terug.
xxx
een verdrietige sabrine

achhhhhhhhh sabrinaaa

wat verdrietig voor   je joh!! wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!!! Ik heb ook 2 weken geleden een MK gehad dus ik weet nu hoe je je voelt!! neem rustig de tijd voor jullie zelf om dit een plaatsje te geven!! heel veel sterkte hoor meissie!!

knuffels sweety

Hoi,

Jee wat erg zeg!
Het moet erg vervelend voor jullie zijn.. zomaar van die roze wolk af!
maar je moet inderdaad zo maar denken.. dat is het vast ook niet goed geweest..
ik heb 2 jaar geleden ook een miskraam gehad.. dus weet hoe je je voelt..
maar ik was ook gelijk weer zwanger.. en hoop dat dat bij jou ook weer snel zal gebeuren

liefs debra

Echt sjit voor je........!!!!!!!!!!!!!!!
Heel veel sterkte!!
Liefs,swinnie

Goh meis,

Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg, wat erg rot voor jullie!!!
Hoe is het verders met je ben je nog naar de huisarts geweest of ga je dat nog doen???
Probeer er goed met elkaar over te praten en huilen das alleen maar goed het is niet niks hoor wat jullie meemaken!! Je wordt zomaar van de roze wolk afgegooid, je plannen worden abrupt afgebroken, das nogal vooral geestelijk moeilijk te begrijpen!!! Neem er de tijd voor het heeft gewoon tijd nodig!!
Weet precies hoe jullie je voelen heb het 1 mei meegemaakt, dus als je wat wilt vragen of kwijt wilt kun je altijd het van je afschrijven oké!!! Heeft mij ontzettend geholpen dit forum, je kunt dan alles van je afschrijven en de meiden zijn toppertjes en geven je zoveel steun!!!
Meid heel veel sterkte ook voor je mannetje die worden weleens vergetendie hebben het net zo moeilijk hoor!!!!

Liefs Sandy

Wat zul je geschrokken zijn!
Het is geen troost, maar een mk gebeurt nooit voor niks en je weet in ieder geval dat je zwanger kunt worden.
Proberen te relativeren is wel heel belangerijk maar ook verdomde moeilijk.

Sterkte, dikke knuffel Andrea (ronde 10 , 2de kindje)

dit is altijd moeilijk
ik heb een week geleden eenmiskraam gehad, ik was toen 5 weken ongeveer
ik wens je heel veel sterkte, en ik weet dat je er nu niets aan hebt, maar het wordt weer beter, ik ben het levende bewijs.
mag ik vragen hoe lang je zwanger was enzo/
sterkte

He gadverdamme meid,
Wat zullen jullie geschrokken zijn!!! Inderdaad wordt je op een hardhandige manier
van je roze wolk geduwd!!! Echt wel kloten!!
Ik vind het heel knap van jullie dat je het zo kunt beredeneren. Want ja het gebeurt
natuurlijk niet voor niets. Er was iets met het vruchtje. De natuur weet het toch altijd
te presteren he?
Maar ga je voor de zekerheid nog even langs de ha? Lijkt me niet onverstandig.
En wat de meiden boven mij ook zeggen, neem de tijd het is niet niks wat er is gebeurd. Ik hoop dat je hier wat steun krijgt en dat je je snel iig lichamelijk weer wat beter gaat
voelen. Want dat het pijn doet, ook ik kan daarover meepraten.
Sterkte en een dikke knuffel van Melanie

Terug
Bovenaan