Het is zover! Morgen wordt ik ingeleid!

Na een val van de trap ben ik vanochtend voor een extra check in het ziekenhuis terecht gekomen (moest morgen pas). De ctg was goed maar het vruchtwater weer te krap. Na onderzoek bleek ik al 1 tot 2  cm ontsluiting te hebben. Om verdere risico's te voorkomen (ben al 39,2) is besloten morgen in te leiden.

Wie het wil volgen: www.wensweb.web-log.nl (een vriendin doet daar verslag)

Zodra ik de kans heb schrijf ik hier weer wat maar dat zal even duren.

lfs ing

He Inge,

Eindelijk is het dan toch zover !

En van de trap gevallen ?! Wat zul je geschrokken zijn ! Ik heb het bij mijn oudste ook gehad, vlak voor de bevalling en ik weet nog hoe ik me voelde, was niet leuk.

Het enige voordeel nu lijkt me, is dat je de dingen kunt plannen en goede opvang voor Mette kunt regelen. Tja, je moet ergens toch een voordeel van maken he

Ik hoop op een hele voorspoedige bevalling en een gezonde broer of zus voor Mette !!

Ik duim voor je !

Liefs, Sophie

Hoi Ing,

Een val van de trap, is even schrikken denk ik?
En morgen ingeleid worden, spannend.
Heel veel succes en hoop dat je een fijne bevalling hebt.

Groetjes Bloemetje

Tjonge, wel even schrikken!
Maar gelukkig is alles goed!
Zelf ben in bij de jongste ook ingeleid, en het was mijn mooiste bevalling.
Hopelijk mag je snel je kleine in je armen houden!
Succes!!!!!!

Ik kan me voorstellen dat dat schrikken was zo'n val van de trap... Fijn dat het ziekenhuis gelijk reageert! Ik wens je veel succes(ik weet niet of je het nog leest,maar toch) morgen.

Groetjes, Yvette

Van de trap gevallen??? Dat is even schrikken. Nou, gelukkig viel het mee, en kan je morgen lekker worden ingeleid. Vergeleken bij Mette heeft dit kindje het toch al twee weken langer volgehouden

Veel succes en geniet straks lekker van je ukkie !!

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Jens!!!! (super leuke naam!)

Wel een heftige bevalling, zoals ik las... maar het is weer achter de rug, nu heerlijk genieten van jullie kersverse gezinnetje!! En neem je rust...  

Liefs supermams!

Terug
Bovenaan