Het is zover! Morgen wordt ik ingeleid!

A

Anoniem

Guest
Na een val van de trap ben ik vanochtend voor een extra check in het ziekenhuis terecht gekomen (moest morgen pas). De ctg was goed maar het vruchtwater weer te krap. Na onderzoek bleek ik al 1 tot 2  cm ontsluiting te hebben. Om verdere risico's te voorkomen (ben al 39,2) is besloten morgen in te leiden.

Wie het wil volgen: www.wensweb.web-log.nl (een vriendin doet daar verslag)

Zodra ik de kans heb schrijf ik hier weer wat maar dat zal even duren.

lfs ing

He meid, wat super spannend!! Je zal je wel rot geschrokken zijn (die val bedoel ik),
ik hoop dat verder met jouw en kind alles goed is
Ik wens je alle succes bij alles wat komen gaat
Dikke knuffel en hou jullie website zeker in de gaten

liefs
Achnita

Hoi Inge,

Wat een ontzettende schrik zo'n val. Gelukkig blijkt wel alles goed te zijn, behalve dan het weinig vruchtwater. Zal een spannende avond voor jullie worden nu je weet dat je morgen ingeleid wordt. Ik ga ook zeker even meelezen en hoop dat je hier zelf binnenkort goed nieuws kunt plaatsen

groetjes Linda

hoi hoi,

Ik wilde je hierbij veel sterkte en succes wensen , weet uit ervaring( ben drie maal ingeleid) en de tweede inleiding was precies om dezelfde reden als die van jou alleen dan met 37,2 weken, ja die weeenstorm is niet prettig, maar aan de andere kant mn derde bevalling was van t begin van de opname om 08.00 tot het eind dus de bevalling in 5 uur, en 38 min gedaan en ik begon ook met drie centimeter, dus hoop dat je het makkelijk krijgt.

gr bianca, heb net even je blog zitten lezen, zal m in de gaten houden, spannend.

hoi Inge,

jee wat naar die val, gelukkig hebben jullie daar niets aan overgehouden. Nu dus op naar de inleiding en de bevalling morgen. Spannend hoor! Ik volg het nieuws op jullie site.

Succes en alvast een goede tijd gewenst oor na de bevalling

Tamar

Terug
Bovenaan