Het is zover! Morgen wordt ik ingeleid!

Na een val van de trap ben ik vanochtend voor een extra check in het ziekenhuis terecht gekomen (moest morgen pas). De ctg was goed maar het vruchtwater weer te krap. Na onderzoek bleek ik al 1 tot 2  cm ontsluiting te hebben. Om verdere risico's te voorkomen (ben al 39,2) is besloten morgen in te leiden.

Wie het wil volgen: www.wensweb.web-log.nl (een vriendin doet daar verslag)

Zodra ik de kans heb schrijf ik hier weer wat maar dat zal even duren.

lfs ing

Hoi Inge,

Oeh wat leuk en ook spannend! Wel balen dat je van de trap bent gevallen...
Ik ben momenteel 40+3 en als de baby deze week niets van zich laat horen gaan ze waarschijnlijk vrijdag ook inleiden. Weet alleen nog niet zo goed of ik dat wel wil... vind het toch wel erg  eng en doe het eigenlijk liever op de natuurlijke manier. Maar goed, aan de andere kant ben ik het zwanger zijn ondertussen   ook wel echt behóórlijk zat, en het vooruitzicht dat ik nog maar max tot vrijdag moet is ook wel aantrekkelijk.
Ben benieuwd hoe jij het inleiden gaat ervaren!

Liefs, 10e

Hoi hoi,

spannend... Ook ik word morgen ingeleid. Vanmorgen zijn de vliezen gebroken maar er zijn nog geen weeen op gang gekomen. Na een dagje ziekenhuis mocht ik laat in de middag gelukkig weer naar huis. Nog even hier zijn met z'n tweetjes en hopenlijk nog een beetje slapen. Hoop dat er vanzelf nog wat op gang gaat komen want ik zie wel tegen het inleiden op. Ben sowieso al doodsbenauwd voor het infuus en zie ook wel op tegen de beperking in bewegingsvrijheid die je dan hebt. Aan de andere kant: misschien hebben we morgenavond wel een kleintje in onze handen...
Kruip nu lekker in bed en probeer nog wat te rusten, alhoewel: werkt niet echt met het vruchtwater dat blijft lopen... :(

Succes met de bevalling!

groetjes Natasja

Hey meiden heel veel succes hoor hoop dat alles voorspoedig gaat jullie zijn nu bijna mama oh wat wil ik ook graag maar goed ik moet gewoon geduld hebben!!!
We horen wel wat het is geworden voor jullie geloof dat het met de jongens beter gaat dan met de meiden hier dus wie weet!!!
Denk aan julie!!!

Liefs Sandy 39wk precies

Terug
Bovenaan