Het is zover!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal!!

Ik wou jullie laten weten dat ik zwanger ben!!!!

Het was de 9e ronde. Ik loop vanaf Juni in het ziekenhuis en dit was de 2e ronde met Clomid 100 mg. Dus eigenlijk mijn 2e eisprong van het jaar. Ik besef dat we heel veel geluk hebben dat het toch nog zo snel is gegaan. En ik ben blij dat we de stap zo snel hebben gezet om naar het ziekenhuis te gaan.

Oja, het word ons 1e kindje. Ik heb eigenlijk nog geen echte kwaaltjes, behalve dat ik 20 keer op een dag naar de wc moet,hihi. Maar dat vind ik helemaal niet erg hoor!

Ik wens iedereen heel veel succes met zwanger worden!!!!

Liefs Jane

Hey Jane,

Super zeg!!!
Van Harte Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst.

Geniet ervan,

Liefs van een trotsemams

Wauw! Jane, van harte, meid!
Geniet er van hè?

Groetjes Cathy

Hoi Jane

Dat is zeker geweldig nieuws meid gefeliciteerd en geniet er van je zwangerschap (maar dat zou wel goedkomen hihi).

Liefs Sharine

Hoi Jane,
Gefeliciteerd hoor!!!
Ga er lekker van genieten!
Dikke knuffel Rimke

Hoi Jane!

Jouw verhaal geeft de mens weer moed! Super zeg! Gefeliciteerd!!
Heb jij ook PCOS? Ik zit nu in mijn tweede ronde Clomid (150mg), maar heb pas voor het eerst een eisprong gehad vorige week omdat de vorige ronde niet aangeslagen was. (zijn deze maand precies een jaar bezig). Ik meen m'n eisprong te hebben gevoeld (lees: bloed verloren en dubbelgeslagen van de buikkrampen), maar komende maandag gaan ze in ieder geval nog even bloed prikken om mijn progesteron gehalte te meten. Ik ben erg benieuwd, maar heb er wel een goed gevoel over.

Mag ik vragen hoe snel jij dingetjes voelde na je eisprong? Ik kreeg al na een paar dagen een beetje pijnlijke tepels, pijn in m'n onderrug en een beetje misselijk, maar goed, gister bleek ik een nierbekken ontsteking te hebben, dus dat verklaart in ieder geval de rugpijn en misselijkheid . Het zal waarschijnlijk allemaal wel weer wishfull thinking zijn...ik heb nu ondertussen wel geleerd hoe enorm je lichaam je voor de gek kan houden.

Jij in ieder geval een hele fijne zwangerschap gewenst!!

Groetjes, 10e

Gefeliciteerd!!
Ik wens je een moeie gezonde zwangerschap toe!
Geniet ervan!

Liefs Jacqy

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties!! Erg lief allemaal, ik hoop dat jullie ook snel zwanger zullen zijn!!

10e, ik hoop voor je dat je eindelijk een eisprong hebt gehad en positief word getest op progestoron in je bloed. Het is natuurlijk niet leuk om in de mm te zitten, maar ik vond het wel prettig dat je goed gevolgt word. Zeker als je meer als 50 mg Clomid gebruikt.
Deze maand had ik voor de 2e keer een eisprong en heb ik voor de eerste keer ovulatietesten gebruikt. Zo wist ik precies wanneer mijn eisprong zou zijn. Na mijn eisprong had ik eigenlijk nog helemaal geen "klachten". Pas sinds ik positief getest heb, heb ik het idee dat ik meer naar het toilet moet en af en toe heb ik vlinders in de buik. Met vlagen ben ik licht misselijk, maar niet zo erg dat ik moet overgeven.
Morgen ben ik (denk ik) 5 weken zwanger, maar ik weet het 20 november pas zeker. Dan heb ik mijn 1e echo.

Dames, ik zal nog wat extra glitters strooien. Ik hoop dat het helpt.

Liefs Jane

Terug
Bovenaan