Het is zover

A

Anoniem

Guest
Nee dames ik ben niet zwanger helaas.
We zijn verhuisd, we zitten nou lekker dicht bij de kleine meid. Wat is het een wijsneusje zeg.
De eerste keer dat ze bij ons op visite was was het gelijk raak. hahaha
We zetten haar in het wipstoeltje en wat denk je binnen een half uur had ze haar eigen helemaal ondergesch......, dus kont schoonmaken, en madam kon mooi ronddobberen in het ligbad. Wat heb ik daarvan genoten zeg.

Wat fijn meid. Had al een paar keer je nod aangepast. En een topic voor degene die iets langer bezig waren. In jouw geval heel lang. Geniet lekker van je nichtje!

Heerlijk. Geniet ervan. Ben je al een beetje gesetteld? Hebben jullie werk daar?
En het huis al af?

gr.
Wenser

Dank je wel voor jullie lieve berichtjes.
@Wenser ik kon toen we hier eenmaal zaten al gelijk beginnen. En mijn man is nog steeds op zelfstandig gebied bezig, maar toch op korte termijn wil hij graag hier in de omstreken wat werk zien te vinden voor zijn bedrijfje, want deze tijden zijn niet normaal. 4 uur uit bed, en soms pas na 18.00 uur thuis.
Beneden etage is helemaal klaar, trap is klaar, alleen boven nog 2 slaapkamers, maar er moet eerst weer wat centen binnenkomen.
Vorige week waren mijn ouders hier met de kleine meid, we hebben een loopstoeltje gekocht, je moet dat dropje eens zien sprinten in dat ding, schitterend.
Als iemand tante Essie zegt, dan kijkt ze me gelijk aan, wat geniet ik daarvan zeg.

Terug
Bovenaan