A ANONYMOUS_USERNAME okt 18, 2005 #1 Zullen we er met zijn allen voor gaan? Wel gezellig toch? Dan kennen we elkaar al een beetje. Klussen allemaal dus!
Zullen we er met zijn allen voor gaan? Wel gezellig toch? Dan kennen we elkaar al een beetje. Klussen allemaal dus!
A ANONYMOUS_USERNAME okt 18, 2005 #2 We gaan er zeker voor! Het lijkt me wel wat, zo'n zomerkindje!!! Succes!!! Liefs, Sisi.
A ANONYMOUS_USERNAME okt 18, 2005 #3 tweede poging lijkt me een heerlijk idee, zo'n klein mensje in je handen hebben. We gaan ervoor Liefs Lydia
tweede poging lijkt me een heerlijk idee, zo'n klein mensje in je handen hebben. We gaan ervoor Liefs Lydia
A ANONYMOUS_USERNAME okt 20, 2005 #4 hoi hoi ik hoop het ook zo... wil ook wel weer zwanger zijn....... liefs tobi
A ANONYMOUS_USERNAME okt 20, 2005 #5 Hoi hoi, Ik doe ook mee hoor! Ik teken ervoor als het alweer zo snel zou mogen lukken! We doen ons best!! Groetjes San
Hoi hoi, Ik doe ook mee hoor! Ik teken ervoor als het alweer zo snel zou mogen lukken! We doen ons best!! Groetjes San