Het kan dus wel!!!

A

Anoniem

Guest
met een gekke, onregelmatige, vooral lange cyclus zwanger worden. Je moet alleen wat geduld hebben met testen. Had na 10 weken pas getest (maximale cyclus) en die was hartstikke positief. Inmiddels is bekend dat ik zo'n 9 weken zwanger ben. Tja da's namelijk ook een beetje lastig te bepalen.

Even een hart onder de riem  voor alle meiden die dus een gekke cyclus hebben. Trouwens ook voor diegene die wel een keurige cyclus hebben!  

Tijs

Oja hier zijn ze voor jullie allemaal !

laat ik dan de 1e zijn om je van harte te feliciteren!!!!

een super zwangerschap en gezond kindje toegewenst!

Nou meid,

Van harte gefeliciteerd. Geniet ervan!!
Heb ja al last van zwangerschapskwaaltjes, of gaat het allemaal nog wel goed.

Groet Til

Hey Meid !
Geweldig, van harte gefeliciteerd.
Geniet maar lekker van dat kleine wondertje in je buik en ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe.
Groeten van Miena.

Hoi Tijs!!!
Van Harte gefeliciteerd!!!!! geniet lekker van het kleine wondertje in jouw buikje!

..en nog bedankt, want ik ben 1 van die meiden met een lange, gekke cyclus!!! ( 35, 42, 45) en nu zit ik op mijn 47 dag en nog geen rd te bekennen, werd al gek....dacht al, wanneer moet ik nu testen, maar heb van mieni gehoord dat ik beter kan wachten tot 5 dagen na mijn laatste en dan is 45 dagen, en nu wachten tot a.s. zondag!

maar alsnog van harte, en bedankt voor de hoop die je mij gegeven hebt, dacht al, hoe moet ik het nu doen met zulke onregelmatige rare cyclussen!!!
Groetjes,
Areesa!

Van harte gefeliciteerd.
Nu zie je maar dat het ook anders kan gaan, wel fijn dat je zo gelijk een aantal weken
zwangerschap achter de rug hebt, of had je al zo`n vermoeden??
Geniet ervan.

Groetjes bg

Terug
Bovenaan