het kan dus wel!!!!

A

Anoniem

Guest
Een hele goedemorgen allemaal,

ik hoor hier eigenlijk niet thuis maar lees regelmatig nog even mee want ik weet hoe jullie je voelen als het niet lukt
bij mij was dat ook zo na 27 ronde's was ook ik nog steeds niet zwanger en de huisarts zei ach meid je bent nog maar 23 en jouw tijd komt nog wel nou dat doet zeer natuurlijk
maar na 27 ronde's spontaan zwanger het was zo raar had 27 keer een teleurstelling ondergaan en toen was het opeens wel raak, ben nu 37 weken zwanger en kan haast niet wachten tot we ons kindje kunnen vast houden
bij ons was het waarschijnlijk achteraf veel stress en er teveel mee bezig zijn

Hiermee wil ik zeggen dat het toch kan ook na 27 ronde's en de moed hebt opgeven
je toch zwanger kan raken
succes allemaal

liefs ineke

hoi ineke,
spannend voor je nu!! het aftellen is begonnen!!
fijn ook zo'n positief bericht!!! wat lang hebben jullie op jullie kindje moeten wachten zeg!!! en raar dat je huisarts dat zei, juist als je jong bent zou je goed vruchtbaar zijn, dan wil je toch ook niet zolang wachten!!!
succes met de laatste loodjes!!!!
groeten missC (vandaag nod)

Ik hoor hier ook niet thuis. Maar lees ook nog vaak hier de berichten omdat het bij ons ook lang heeft geduurd voor het raak was en ik dus ook helemaal snap hoe sommigen zich voelen. Bij ons heeft het ruim 2 jaar geduurd. De eerste onderzoeken waren inmiddels gestart en vorig jaar zouden we op 2 december naar de gyn moeten. Ik heb op 1 dec. getest en de test was zowaar positief. Ik kon m'n ogen niet geloven en heb de hele avond naar de test zitten staren met trillende handen. De volgende ochtend heb ik de gyn afgebeld en inmiddels zijn we de trotse en gelukkige ouders van onze lieve zoon Tijs die inmiddels alweer 4 maanden oud is.

Ik had een onregelmatige cyclus, variërend tussen de 30 en 42 dagen. Ik ben op een gegeven moment gaan temperaturen, zodat ik in ieder geval wist als ik m'n eisprong had gehad. Op een gegeven moment herkende ik het gevoel van de eisprong en was temperaturen niet meer nodig. Ik bewaarde de schema's wel voor het geval we naar de huisarts zouden gaan voor onderzoek. Dat was dus maar goed, want dat was het eerste waar hij over begon toen we daar zaten. Het voordeel was dus dat de onderzoeken meteen zijn begonnen en we niet naar huis zijn gestuurd om eerst maar eens min. 3 cyclussen te temperaturen.

Ik hoop dat ik hier wat mensen kan helpen. En wil iedereen veel succes wensen met zwanger worden!

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan