Het kan!! Na 2 jaar spontaan zwanger!!

Lieve meiden,
Zo nu en dan schreef en las ik mee op dit forum, omdat wij als onverklaarbaar onvruchtbaar zijn bestempeld. Alle standaardonderzoeken in het ziekenhuis gehad eind vorig jaar, maar alles bleek in orde en we moesten het nog maar tot januari 2009 proberen. Toch werden we maar niet zwanger en iedereen in mijn omgeving wel.
Maar vanochtend had ik eindelijk een positieve test in mijn handen! Zwanger na 2 jaar! Lieve meiden, ik ben nog heel voorzichtig en durf niet te vroeg te juichen, want het kan nog mis gaan, maar dit is wel het begin! Het kan dus echt! Ik ken al jullie verdriet, teleurstelling, onzekerheid, angst. Ik ben van mezelf positief ingesteld, maar had echt het gevoel dat de glans een beetje van mijn leven afging. Ik wilde zo graag moeder worden. En nu ben ik zwanger! Ik kan het nog niet geloven. Mijn vriend weet het nog niet eens, die zit op zijn werk.
Blijkbaar moet je soms dus jaren geduld hebben, voordat het raak is! Daar ben ik een voorbeeld van. Zet hem op meiden. Ik gun het jullie ook! Volhouden!
liefs Poek

Terug
Bovenaan