Het kasteel van Sinterklaas (foto's)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vorige week donderdag ben ik met Marissa en Omy naar het kasteel van Sinterklaas in Helmond geweest. Het was echt zo ontzettend geweldig! Echt een aanrader voor iedereen voor volgend jaar. Hier de foto's, het zijn er wel veel maar ik wilde graag alle kamers ook laten zien.

groetjes Linda, mv Marissa 15 maanden

Het kasteel

Samen met Zwarte Piet

De Postpiet in de postkamer, hij verwerk de verlangelijstjes

De slaapkamer van de pietjes

De bakkerij

De pietenschool

De inpakkamer, de piet vond Marissa erg schattig en heeft haar dus bij zich op tafel

De pieten bleven in de schoorsteen steken maar kwamen er later toch uit

Nog een lief pietje

De slaapkamer van Sinterklaas

Sinterklaas zelf

Marissa vond het allemaal helemaal geweldig en was helemaal niet bang voor de pieten en sinterklaas. Een geslaagde dag dus

wat leuk..
geweldig dat marissa niet bang was!
knap hoor..
zeker een leuk idee voor volgend jaar....

Hoi Chantal,

Het is ook echt super leuk. Helaas is niet voor iedereen Helmond in de buurt. Marissa moest eerst niets van de pieten hebben maar ze had er ondertussen al zoveel gezien dat ze het in het kasteel niet meer eng vond

groetjes Linda

Ziet er echt super leuk uit Linda en wat is jullie meisje toch een held zeg!
ik heb ook alvast gepland dat wij daar volgend jaar naartoe gaan, hoor er alleen maar leuke verhalen over!

liefs miranda

Wat een leuke foto's! Moet een superdag geweest zijn!!

X Saskia

Ha Linda,

wat een mooie foto's, echt een leuk initiatief. Een stoere meid hoor Marissa, helemaal niet bang voor Sint of de pieten!
Gezellig dat je het met ons wilde delen

groetjes
Achnita mv Mike (4jr) en Brian (16mnd)

LEUK LEUK!! Wat een mooie foto's!!! Daar wil ik ook wel eens gaan kijken (maar een beetje te ver voor ons). Je kan echt goed zien hoe die pieten daar logeren in Nederland. Ze hebben het maar druk gehad met al die pakjes...

Groetjes Babybelle

Jammer dat het voor ons te ver is! Ziet er erg leuk uit!

groetjes Maris

ps fijn he internet!

Terug
Bovenaan