het klopt nog

ik ben zaterdag ongesteld geworden had al een dag of twee wat afscheiding maar het is in ieder geval zo ver.
na mijn miskraam vind ik het wel fijn om te weten dat mijn cycles nog ongeveer gelijk loopt met daarvoor eerst was het 25 dagen en nu 28 dus dat is super.
als dit weer voorbij is kunnen we aan de klus.
hoop dat het snel raak zal zijn en als ik al die berichtjes van de zwangere vrouwen lees schept dat hoop.
nou voor iedereen weer veel succes en natuurlijk plezier tijdens het klussen.
groetjes tijger
 
Hoi Tijger

Ook ik hoop dat het weer heel snel raaaak is en dat je nu wel een gelukkig en goede zwangerschap zult hebben het is je van harte gegund. Heerlijk trouwens dat je cylus 28 dagen is. Nu maar hopen dat het bij mijn ook zo wordt.

Groetjes H.
 
Hoi Tijger,

wat fijn dat je cylcus weer gewoon op gang is gekomen na je miskraam. Ik hoop dat het snel weer raak is, ik zal in ieder geval voor je duimen. En een cyclus van 28 dagen is perfect toch?

Veel succes
liefs debbie
 
Hoi Tijger,wij zaten tegelijk in de race en zijn er ook zo'n beetje tegelijk uitgegaan. Ik lees net dat jij je ongi al hebt. Bij mij is het de 25e misgegaan en voel nu al 2 dagen alsof mijn ongi eraan komt maar er komt maar niets. Heb jij dit ook gehad ? Ik hoop zo dat het snel doorzet want wij willen ook weer lekker aan de slag. xxx (cindy)
 
ja dat heb ik inderdaad ook gehad cindy. als een paar dagen van te voren een beetje hoofdpijn en vermoeid (dit zijn voor mij vaak de tekenen)
ik hoopp voor jou ook dat hij snel komt.
bedankt voor jullie reacties was inderdad ook erg blij met mijn cycles.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan