het klusje is weer geklaard

A

Anoniem

Guest
hihihi, klinkt wel een beetje lullig zo (de titel)
vrijdag ochtend en zaterdag ochtend positieve ovutest zaterdag avond was het tweede streepje alweer bijna weg. zaterdag middag veel gerommel in mijn buik gevoeld, dus denk dat dat mijn ei was.
we hebben lekker geklust de afgelopen dagen, dus we zullen wel weer zien. er is in ieder geval genoeg zaad afgeleverd hahaha.
ik vertel man lief niet wanneer mijn ei is, maar denk dat hij wel zo zijn vermoeden heeft aangezien mijn libido dan een stuk hoger is hahaha, denk niet dat hij klachten heeft. (niet gehoord in ieder geval).
het aftellen is weer begonnen. mijn man is eind van de maand jarig zou toch wel een leuk (vervroegd) cadeautje zijn. maar we zullen wel zien.

Haha! Jullie hebben het erg gezellig gehad, dat lees ik wel! Dat is het belangrijkste natuurlijk!!!
En hopelijk met resultaat!
Succes met wachten!
Gr Bowi

wachten duurt inderdaad lang,
wij moeten nog wachten tot 15 mei pfffff
tel de dagen allebei stiekem af.
hoeveelste ronde zijn jullie? wij de 4e

Succes met wachten en zou wel geweldig zijn op de verjaarda van je man.

gezellig is het gelukkig nog steeds ja, voelt niet als een verplichting en hoop ook dat dat niet gaat gebeuren.
@larissa87, we zitten nu in de 6e ronde. nod is officieel 23 mei,maar wil proberen om het langer vol te houden, vorige maand op mijn nod getest, negatief en daarna ongi is toch elke keer een domper.
we zijn er ondertussen toch echt wel klaar voor. alleen als ik nu zwanger ben, ben ik uitgerekend rond de verjaardag van mijn dochter, misschien iets minder handig, maar even welkom

bij haar waren we eigenlijk meteen zwanger, dus voor mijn gevoel zijn we nu toch alweer veel te lang bezig. maar mag nog niet klagen half jaar is heel gewoon en er zijn er (hier) genoeg die veel meer en langer geduld moeten hebben.

jullie ook succes met wachten

Terug
Bovenaan