Het komt dichterbij!!

A

Anoniem

Guest
Ik begin nou de kriebels wat te krijgen. Vanaf morgen mag ik officieel thuis bevallen ben dan 37 weken (uitgerekend op 4 sept ipv 1 sept). Bij onze eerste was ik er helemaal klaar voor, was het zooooo zat. Maar ik hoop dat ik het moment nog krijg waarop ik denk: Kom maar op met die weeën. Dat had ik namelijk wel bij ons zoontje. Zijn er meer dames die dit ook hebben, die er nog niet helemaal klaar voor zijn? Veel hebben het wel gehad met de zwangerschap zo te lezen op het forum, hahaha.

groetjes Trienke

Ik kan zelf inderdaad niet wachten tot het begint. Ik moet nog zes weken maar vind het helemaal niet erg als ze al zou komen. Wij gaan namelijk zoiezo in het ziekenhuis bevallen (zonder medische indicatie).

Ik ben woensdag 37 weken en hoorde vandaag van mijn verloskundige dat als het nu komt dat ik thuis mag blijven. Dat is dus wel lekker. Maar eigenlijk hoeft het van mij nog niet te komen. Wat ik wel heel raar vind, want bij de 1e kon ik niet wachten tot de bevalling begon. Misschien omdat de 1e met 40 weken en 5 dagen kwam. Ik weet nu dat het niet gezegd is dat het voor 40 weken komt en ik weet ook hoe ongedurig je ervan wordt als je vanaf 37 weken klaar bent voor de bevalling. Ik heb me er nu dus op ingesteld dat het pas na 40 weken komt en komt het eerder is dat mooi meegenomen.

Groetjes Nathalie

ik zit ook naar a.s. zondag uit te kijken....vanaf dan mag ik officieel thuis bevallen.

Ik zie er naar uit en zie er tegen op. Zo tegenstrijdig heb ik me nooit ergens over gevoeld.

Ik heb dus hetzelfde als Nathalie, met de eerste mocht ze ook zo snel mogelijk komen. Helemaal geen rekening houdend met het feit dat babies dus ook vaak "over tijd" komen. Onze dochter kwam met 41+3 (was het toen wel een beetje zat hoor)
Dus ik reken er nu maar op dat deze ook wel te laat zal zijn. Dan kan het alleen maar meevallen.

Groetjes Miriam (36+2)

Terug
Bovenaan