Het komt dichterbij...

Ja ja dames... HET IS MAART!!!! voor sommigen dus nog minder 3 maandjes en dan kunnen we ons kleintje vasthouden!!!
Wow!
Besefte me vanmorgen ineens hoe snel de tijd toch gaat!

Jah jah nog 7 weken en dan kan ik lekker met verlof:D en nog 13 weken en 1 dag ben ik precies uitgerekend. Laten we hopen dat de kleine iets eerder komt. Lijkt me niks om over te lopen..

@ iloontje, dat lijkt mij nou ook niks... hier nog 16 week en 1 dag tot de uitgerekende datum.

Hoop het niet alleen, maar heb een sterk voorgevoel dat de kleine eerder komt. Heb besloten dat ik 10 juni wel een mooie datum vind. Nu hopen dat de beeb die mening met me deelt ;) Zit dan dus op 38week en 2 dagen. Maar moet me dr maar niet teveel op verheugen, dan duurt het nog zoveel langer als het wel besluit om tot de 42e week te blijven logeren in mama's buik... hihi

Ja, die van mij mag ook liever te vroeg dan te laat geboren worden hoor!
Nog 16 week en 4 dagen, dan ben ik uitgerekend, maar een weekje eerder is ook prima!

Het gaat echt snel he! Laatst was het nog precies 4 maanden, dat lijkt zo kort!

Ik moet nog 13weken en 4 dagen maar van mij mogen er dat wel 15 worden! Ik zou wel een jaar zwanger willen zijn! Ik vind het zo enorm leuk allemaal!
Ik vond het bij mijn dochter ook heel erg dat het voorbij was. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het heerlijk dat ze er was hoor! Maar ik wil eigenlijk gewoon allebei :)
Ik heb me tot het einde toe super gevoeld dus alleen maar genoten! Toen wilde ik ook wel 2weken overtijd gaan maar m'n dochter niet, ze kwam precies op de uitgerekende datum!
Dus je snapt, wat mij betreft gaat het allemaal veel te snel! Maar ik neem bewust elke dag een paar keer de tijd om lekker van die buik en dat gekriebel e genieten! Heerlijk!

ben 1 juni uitgerekend en heb op 10 juni een bruiloft van me 2lingzus dus dat zou nou echt zuur zijn als ik daar niet bij kan zijn:S maar het is helaas niet te plannen nu toch wel erg vervelend haha.

Ja gaat super snel.
Ik ben 4 Juni uitgerekend dus voor mij nog 13wk en 4dg.
Na deze week nog 9wk werken,dat ben ik dan ook echt aan het aftellen.

Terug
Bovenaan