het komt maar niet!!

Rivano nu al 15,5 week en mama nog steeds geen zin in seks...man vind nu ook wel vervelend worden..snap dat wel natuurlijk,we doen het 1x per week.maar lijkt wel bejaardenseks en dat komt door mij....kan me er niet toe zetten,zit nog steeds zo in de moederrol ook savonds.daarbij komt voor dat de kids ook savonds laat nogal eens wakker worden
dochter om te plassen,zoontje voor drinken en Rivano ook...mn man kan daar goed voor afsluiten maar ik niet,daarbij ben ik blij dat ik op bed lig kan slapen(Rivano kom snachts ook nog 2x)
kortom:ik mis de seks gewoon niet,voor mij hoeft het niet!!duurt lang voordat ik weer zin heb,hoop dat ooit goed komt,vind zielig voor mn vent.
ben ook wel bang om weer zwanger te worden(man heeft zich wel laten helpen vorige maand maar dan kan je nog 3 mnd vruchtbaar zijn,pas als ik zeker weet dat dat ook goed zit gaat misschien ook beter

zijn er meer die nog geen zin hebben?en wat doen jullie eraan?

liefs jootje

Hou op schei uit, hier zit er nog een... Laatst een hele discussie gehad met mijn man. Pfff ik kan er niets aan doen, ik mis het niet en heb er geen zin in. Manlief onderneemt niets meer en het moet van mij komen zoals hij zei. Als ik dan eens wat meer zin heb, dan zit ie weer te computeren... Schiet dus lekker op... Ik heb wel gelezen dat je t gewoon moet doen en dat dan de zin vanzelf wel weer komt... T wordt dan zo verplichting.... Vind ik dan

Hier is het eerder andersom.... Ik kon niet wachten (manlief ook niet hoor)
2.5 week na de bevalling was de eerste keer weer...
Beetje vreemd, maar wel lekker ;-) Haha!
En ja bang om gelijk weer zwanger te raken, die angst is er zeker, maar verder... lekker chill! En hoe dat komt of tips?!?! Geen idee, ik vind het belangrijk om een aandachtige moeder te zijn met tijd en regelmaat voor de kids, maar vind het ook belangrijk om elkaar aandacht te geven, en natuurlijk niet alleen de lichamelijke aandacht. Wijntje, kaarsje, geen tv aan maar ff kletsen, spelletje, uit eten, film enz enz...

Succes ermee, komt vroeg of laat vast goed!!!

Komt wel weer hoor!! Ik vind het al knap dat je het elke week een keer doet, en als je verder nog geen zin hebt is dat voorlopig toch goed?! Ti's ook niet zo dat je het helemaal niet meer doet. 2,5 week na de bevalling weer sex heb ik nog nooit gehoord, nou ja nu dan maar lijkt me niet echt gebruikelijk. Ja fijn als het kan hoor, begrijp me niet verkeerd maar denk dat er meer mensen in staan zoals jij! Komt wel weer!!

Tja... moeder worden is een aanslag op je seksleven. Het idee dat je kindje in de andere kamer ligt en alles zou kunnen horen en eventueel wakker zou kunnen worden doet er ook geen goed aan. Daarnaast krijgt je kleine nog 2 keer per nacht voeding waardoor je zelf elk uurtje slaap nodig hebt. Ik vind 1 keer in de week dan al veel, dus ik zou proberen die ene keer dan uit te buiten en ook proberen alles even buiten te sluiten. Dan komt de zin naar meer ook wel weer denk ik.
Wij doen het op dit moment weinig. Hooguit 1 keer in de 2 of 3 weken. Het is altijd erg lekker en we zeggen ook dat we het meer moeten doen, maar 's avonds zijn we allebei moe en hebben we genoeg aan knuffelen. Zolang je er tevreden mee bent is het prima lijkt me zo. En dat terwijl onze kids nu goed slapen (van 7 tot 7) en eigenlijk nooit meer wakker worden. Toch is het leven met kinderen intensief en vermoeiend.

Ik zou zeggen: zet je in voor die ene keer in de week en laat je man daar tevreden mee zijn want je hebt er nu gewoon geen energie voor. Logisch lijkt me.

Wow, 1 x per week? Pffffff moet er niet aan denken! Ik heb welgeteld dit jaar 3 x sex gehad! Ik heb geen zin, geen behoefte en geen puf. Laatste x ging iets beter..maar door dat stomme litteken durf ik ook minder... Heb er ook voor bij fysio gelopen..dat hielp iets...
mijn man accepteerd het volkomen. En wacht op het moment ik klaar ervoor ben. Ik heb ook geen zin om met hem te spelen..vindt hij jammer maar niet erg.
We praten er heel openlijk over. Het komt vanzelf wel weer. Daar zijn we van overtuigd. Jari os nu bijna 5 maanden. We zien wel hoe hei loopt. We laten het los en maken ons er niet druk om.
Seks die je met zijn tweeën erm je moet beiden zin hebben anders is er niets aan. Mijn man is hier heel sterk in en stelt mijn welzijn voorop. Hij wilt niet zijn lusten op me botvieren. Hij wacht liever tot ik wel wil. Daar ben ik hem dankbaar voor! Ook al voel ik me soms schuldig.

Hier gaat het momenteel weer aardig goed! Maar ook pas sinds een maandje hoor. Mijn man begon ook te klagen haha. Waardoor ik meer zin ben gaan krijgen? Aandacht van een andere man haha. Er is iemand die zeer duidelijk heeft laten merken dat hij mij heel erg mooi en leuk vind(zachtjes gezegd). Ik doe er niks mee natuurlijk, maar tis wel goed geweest voor mn zelfvertrouwen hihi. Dat een andere man mij ook aantrekkelijk vind ondanks dat ik net bevallen ben van mn 2e doet je erg goed!

Maar dat is een tip waar jij niks aan hebt. Ik zou momenteel ook zeggen dat 1x per week meer dan genoeg is! Helemaal omdat Rivano nog 2x komt! Pfff zou er dan ook niet aan moeten denken hoor. En dat de kids ons evt kunnen horen...nou ja die kans is bij ons klein, ze slapen allebei best diep. En zowel...ze zijn nu nog klein zat om er niks van te snappen haha.

Succes en het komt echt wel weer goed hoor! 9 maand op en 9 maand af moet je maar denken.

Liefs ciomama

hoi zo herkenbaar

momenteel 1x per week seks, maar met zin hoor.
Bij onze oudste duurde dat veel langer, ene kant wel zin maar kon me er ook niet toe zetten.
jonna is zo'n makkelijke meid dat het al beter lukt
scheelt denk ik ook dat ik mara afgelopen jaar veel uit handen heb moeten geven en dat dit goed ging.

nu is het vooral een probleem dat overdag d ekids wakker izjn en avonds wij te moe, als ze nou tegelijk middagdutje doen....

zeg dat het met je ontzwangeren te maken heeft en als leven en kind meer in balans is komt het wel goed. en idd niet altijd achter de pc zitten.
manlief zit nu ook achter de pc en ik met de laptop en dan samen film kijken, gaat niks gebeuren dus maar ja ik ben ook veeeels te moe dus vind het nu wel ff best

Terug
Bovenaan