het komt nu toch wel echt dichtbij!

hoe gaat het met jullie allemaal?
gaat de tijd snel of lijkt het voorbij te kruipen?
hier gaat de tijd erg snel! dat komt natuurlijk omdat ik er al 2 kleine kids heb lopen.
ik moet vandaag nog precies 4 weken en 3 dagen!
aankomende zaterdag hebben we een echo bij de verloskundige, dit vind ik super leuk natuurlijk! de verloskundige doet een opleiding echoscopie en heeft me gevraagd proefpersoon/ buik te zijn!

ook ben ik wel benieuwd naar de bewegingen van jullie kleintjes? ze worden meestal rustiger als het eind van je zwangerschap  in zicht is  zeggen ze!
nou die kleine van ons kan er nog wat van! hakken en voetjes voel ik geregeld. ook gooit ze dr kontje van links naar rechts.
het voelt niet altijd erg prettig meer en soms denk ik ze komt er zo uit knallen als ze zo doorgaat! haha

ben benieuwd meiden! nog ff volhouden en dan zullen de eerste kindjes geboren worden!!!

liefs Jenny

hoi Jenny,

Ik vind de tijd ook wel snel gaan, al begin ik nu wel echt de dagen af te tellen.
De kleine ligt al helemaal ingedaald, maar beweegt zich nog erg veel.
Idd. een kontje wat van links naar rechts gaat en voeten die echt uitpuilen haha erg leuk vind ik dit.
Toch word het nu ook wel zwaar, begin echt last van mijn bekken te krijgen, en ben echt nieuwsgierig naar het wondertje in mijn buik!
Ik moet vandaag nog 5 weken en 2 dagen, dus nog even geduld.
Wat leuk dat jullie nog een echo krijgen zeg!! Lijkt me erg leuk om nog 1 keer naar binnen te kijken.
Nou succes nog met de laatste loodjes, en ik ben benieuwd wanneer de eerste oktober baby geboren gaat worden!!

xx natascha

hoi hoi, hier nog zo'n druktemakertje. Rustig aan doen de laatste weken, daar heeft onze meid nog niet van gehoord hahaha.
Ik moet nog 3 weken en 6 dagen, en af en toe lijkt het wel of de dagen van de kalender zijn verwijderd, zo snel gaat het. Ik begin ook lichtelijk stress te krijgen omdat er nog zoveel moet gebeuren, en steeds denk je dat je nog tijd zat hebt, en dan ben je ineens de 36 weken gepasseerd.
Morgen heb ik de liggingsecho om te kijken of onze dame nog steeds denkt dat ze een stuiterballetje is, spannend.....

Succes met de laatste loodjes,

gr. Peet
(36 +1 wk)

Hoi Dames,

Ook hier begint t besef te komen dat het einde nu toch echt nadert.
De gyn zei me vrijdag dat ze me zeker niet over de 40 weken zou laten gaan en dat ze dacht dat het meer rond de 38 weken zou zitten (ivm bloeddruk  waar ik sinds vrijdag  medicatie voor heb). We schrokken allebei een beetje, hadden dit niet echt verwacht ... wat lijkt het dan ineens snel te gaan!   Terwijl die kleine natuurlijk ook met gemak uit zichzelf had kunnen besluiten om al in week 38   (of eerder)geboren te worden.
Ook hier is de beweging nog in alle hevigheid!   Leuk gezicht al die puntbuikjes... ik kan d'r echt uren naar staren

Succes allemaal met de laatste loodjes!

Liefs,
Anne

Hey,

Het gaat inderdaad allemaal snel. Voor jullie al helemaal. Ik ben officieel pas 30 oktober uitgerekend. Ik wordt al eerder met een keizersnee geholpen, dus voor mij is zelfs het eind al dichterbij gekomen. Dat vind ik allemaal al snel gaan. Vandaag over weken is het allemaal al zover. En ik heb al zoiets van: Er is al weer een week voorbij.

We gaan zo  weer op pad  naar het ziekenhuis. Ik heb een afspraak bij de anesthesist en daarna bij de verpleegkundige. Ook daaraan merk je dat het allemaal wel officieel wordt en dichterbij komt.  

Ik kan bijna niet wachten.

Claudia  

Hoi Jenny en de anderen!

Het komt echt dichtbij ja!!!
Gisteren was ik precies 36 weken op mijn 36e verjaardag!
Met ons huis vol visite gelijk maar even geregeld dat het bed op poten gezet werd. Bij ons bed moesten er 12 stuks verhogers onder, dus daar heb je wel een paar sterke mannen voor nodig!
Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag gehad, dus ben nu heerlijk aan het genieten van mijn verlof... was er wel een beetje aan toe onderhand.
Bij mij is het ook nog steeds druk in mijn buik, de kleine meid is nog niet ingedaald en maakt daar dus nog flink gebruik van... ha ha!

Ik ben benieuwd wie bij de oktober-mama's de eerste zal zijn!!
Succes meiden, met de laatste weken!

Groetjes, Michele (36+1 van de 3e)

Ik vind het ook zo spannend worden. Het gaat voor mij heel erg hard. Ik heb dan ook nog een waslijst wat ik wil / moet doen.
Ben ook nog steeds bang dat ik dingen niet heb die je wel nodig hebt. En vooral als ik moe ben zie ik soms best op tegen de zware verantwoordelijke taak van een kindje verzorgen en opvoeden.
Maar verder gaat het best lekker. Het kindje wiebelt nog lekker en regelmatig heb ik uitstulpingen op mijn buik van de div lichaamsdelen (been, arm,billen???)
Maar het mag nog wel even 4 weekjes blijven zitten (ik moet nog 4 weken en 5 dagen).

Ik ben wel benieuwd wanneer de eerste geboren gaat worden. Het valt me nu nog erg mee dat er niet kindjes heel erg te vroeg geboren worden. Wat dat betreft zijn onze kindjes best al  braaf.

Groetjes Belle

Hoi! Wij moeten nog 4 weken en 5 dagen vandaag!
Brrrr...komt inderdaad dichtbij....maar heb er weer zo'n zin in!
Inderdaad ook al flink oefenweeen de afgelopen dagen en wat mij  betreft mag ze best een weekje eerder komen. Maar dat zegt allemaal niets natuurlijk!

Ben erg benieuwd wie hier het eerste nieuws heeft!

Liefs, Billie
35w2d

Terug
Bovenaan