het komt nu toch wel erg dichtbij..

ben nu 26 weken bijna 27 en het komt nu wel erg dichtbij voor me gevoel.. als ik eerder word ingeleid word dat al over 11 weken.. brr
weet niet als je net zwanger bent denk je nou bij als knu 12 weken bent dan is de kans op een miskraam erg klein.. dan leef je naar de 20 weken toe want dan krijg je je echo. en dan naar 26 weken is het levensvatbaar.. maar heb nu zoiets van ja... nou laten we dan nu maar naar 30 gaan want dan ga k al me kleertjes wassen heb kme voorgenomen.. maar vind het gewoon zo hard gaan. ook het feit dat je denk nou als het kerst is ben kal aardig ver.. is de kerst alweer voorbij.. krijg het toch wel een beetje op me zenuwen.. jullie niet?

Ik ben zaterdag al 30 weken! Kijk er nu ook steeds meer naar uit en we hebben nog een paar heel drukke weken voor de boeg met oud en nieuw, verjaardagen en mijn laatste weken werken... heb nu ook heel veel zin de kleine vast te houden en er lekker mee te kunnen wandelen:). van mij mag het wel zo ver zijn!

Ik vind het ook erg snel gaan. Ben nu 30 weken, januari beginnen we met de kinderkamer (alles is al binnen) afgelopen vrijdag heeft onze badkamerman de sleutel ingeleverd, dus zaterdag als een malloot (en met plezier nog wel :s ) alles op de benedenverdieping helemaal gesopt, nog 2 verdiepingen te gaan :) ik kan wel zeggen dat de nesteldrang bij mij aardig begonnen is. Met de feestdagen gaat het nog sneller. Nog 6 weken en dan ga ik met verlof. Moet nog een hoop doen naar mijn idee, maar ik probeer me niet gek te laten maken. Ik ben wel heel blij dat ik me nog goed voel, word wel wat vermoeider, maar verder niets te klagen. En respect voor degene met een lichamelijk zware baan!

Ik ben vandaag 29 weken en vind het ook snel gaan. wij krijgen vrijdag te horen of onze meid eerder gehaald wordt wat ze al de hele tijd zeggen. Hier zijn we gisteren aan de babykamer begonnen. Mijn man is begonnen met verven en morgen komt mijn zus om samen lekker te tutten. Heb straks nog snel wat kleine dingetjes gehaald. En idd kriebelt het flink maar kan echt niet wachten om ons meisje vast te houden. Succes allemaal met de laatste weken en hoop alleen maar positieve berichten te lezen.

hier al 30 weken sinds zaterdag
pfff eindelijk gaat het snel ja, begin mij er helemaal naar toe te leven.

komende weken maar alles klaarzetten, babywas doen en tassen klaarmaken, flesjes uitkoken

ik ga niet meer aan het werk voor die tijd, maar ik neem goed mijn rust.

Het besef is er steeds meer, ook last van nesteldrang en zin in een kleine uk in mijn armen

morgen mogen we haar zien met de groeiecho, ben zo benieuwd

met onze andere uk gaat het ook ineens zo snel, en zoveel vragen, hoe zal ze eruit zien, hoe zal het straks gaan?

De komende 10 weken kijk ik wel heel erg tegenop, nu al zoveel pijn misselijkheid en moeheid. mijn man en ik zijn gewoon op na al die tijd dat het bij ons al moeilijker is.

Ik ben ook zo benieuwd op welke datum ze zal komen, ik ben nl 23 februari ook nog jarig, dus die kans zit er in, of op schrikkeldag 29 februari? of komt ze laat (aub niet) op onze trouwdag 18 mrt?

De eerste berekening was bij mij 29 februari! Maar bij de echo werd gezegd 10 maart. Latere echo's komen daar een beetje op terug, 4/6 maart, maar de datum veranderen ze niet meer en staat dus op 10 maart.

Ik ben vandaag ook begonnen met het uitzoeken van de babykleertjes!! De nesteldrang begint hier ook toe te slaan. (ik ben nu 30 weken) Nu hebben we een weekje vakantie, dan nog 3 halve weekjes werken en dan verlof!! Onze dochter gaat dan naar de psz dus heb ik mooir de tijd om alles schoon te maken, te wassen en te strijken. Grote dingen hoeven niet, we hebben de babykamer nog staan. Alleen goed schoonmaken dus. Heb de hulptroepen (mams en zus) al ingeschakeld haha.

Maar het mag van mij wel komen hoor! Ik mag weer een keer extra naar de gyn (zie mn topic) en ben dat gedoe wel zat aan het worden hoor. Maar ja, de boel is nog niet aan kant, dus nog even geduld en ondertussen maar snel schonmaken en wassen haha!

Liefs ciomama

Ik vind het ook erg snel gaan hoor! Ik ben uitgeteld op 6 april, maar onze muppet wordt een week eerder gehaald, maart dus...

Ik wist nog dat ik kotsmisselijk op Kreta zat afgelopen zomer.... en nu is het bijna al zover.

Ik ga maar eens met het kamertje beginnen...

Terug
Bovenaan