Het komt nu wel dichtbij....

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

wie loopt er nu ook aan het eind?
en is zenuwachtig? of heeft er veel zin in?

Ik zelf ben nu wel erg nieuwsgierig,en het mag van mij wel komen..
alleen werkt die hitte niet echt mee he

Hallo Lizzel,

ook ik loop op het laatst. Vandaag 39 weken en 2 dagen. Ik heb last gehad van een hoge bloeddruk en ik heb daarvoor al in het ziekenhuis gelegen.  Toen kwam het ineens heel dichtbij. Maar omdat de bloeddruk zakte kon ik weer naar huis. Ik heb ook een maand voorgelopen op schema met mijn buik dus een vroegtijdige bevalling was in mijn ogen echt dichtbij. Maar elke dag die er nu bij komt geloof ik er niet meer in. Ik heb net als met mijn tweede dochter nu het gevoel dat ik nog wel eens overtijd zou kunnen gaan.

Tien weken geleden zeiden mensen tegen mij:" Spannend he? Het kan zeker elk moment?" Nou dan had je al die reacties moeten horen.... Nee hoor nog 10 weken. ... Haha.

Nou is het schoolvakantie dus de meeste zie ik niet meer. Maar als ik ze tegen kom zie ik ze echt zo kijken van he???????????? Loop je hier nou nog????

Ik ben het echt spuugzat. Vooral vanwege de warmte op dit moment. Wij hebben gelukkig in onze achtertuin een echt zwembad dus daar lig ik heel veel in om af te koelen. Maar dat heeft weer andere nadelen. Want dat zorgt voor veel mensen die komen zwemmen en dat geeft ook geen rust. Want dan is het weer drinken halen. Ze willen naar het toilet en dan ligt er weer overal troep..en dat is iets waar ik nu met de nesteldrang heel slecht tegen kan. Daarnaast is het veel te warm om het huishouden te doen.

Gisteren heb ik te horen gekregen dat mijn thuisbevalling ook niet meer doorgaat. Mijn huisarts gaat morgen met vakantie en nu wordt mijn zwangerschap overgedragen aan een verloskundige. Deze doen in de regio geen thuisbevallingen meer. Dus ja...dat is ook weer een tegenvaller.

Maar goed.. Genoeg gezeurd... Nog maximaal 2 ½ week zullen we maar eens gaan denken. Dan kan het alleeen maar meevallen..als het eerder komt.

Groetjes Nova
39+2       3e kindje

Hallo Lizzel,

Ik moet nu nog 6 weken, maar het lijken wel 6 maanden!! Wat duren de laatste lootjes toch altijd lang!! Dit is mijn derde zwangerschap, bij m'n vorige zwangerschappen heb ik bij allebei bijna 43 weken rond gelopen......Dus als het een beetje tegen zit, moet ik dus nog 9 weken!! Behhhh
Ik vind het zwanger zijn wel leuk hoor! Ik vind het heerlijk als ik hem voel schoppen en nu dus ook zie bewegen in mijn buik. Ook hoe hij reageerd als mijn kids of vriend hun handen op m'n buik leggen. Dat is echt super!!
Alleen zal ik zo blij zijn als ik weer in m'n eigen velletje zit en kan liggen en zitten hoe ik wil.......Niet meer helemaal buiten adem zijn als ik de trap op gelopen ben........ik zit ook echt te wachten, al weet ik dat ik dat niet moet doen....

Succes met je laatste loodjes!!

hallo dames,

bedankt voor de reacties..
hebben jullie ook zo'n prutnacht achter de rug?
echt geen zuchtje wind weer he.
maar we houden vol!
we hebben volgens mij zelf weinig te kiezen..hahahah
sterkte met bevallen alvast!
groetjes

hai meiden
ben van het septemberforum
ben bijna 34 weken dus moet ook nog minimaal 6 weken en maximaal 8 pfffffffffffffffffff
en het duurt mij ook te lang maar ja komt echt door het weer dat maakt het allemaal een stuk zwaarder
ik hoop dat als straks de kleine geboren is dat het weer dan nog steeds mooi is niet zo achterlijk warm maar dta we dan lekker buiten kunnen rond wandelen.
sterkte nog allemaal en tot horens liefs annemichelle

Ja ik loop ook op het eind........heb het mega warm. Maar goed tis niet anders, afwachten maar.

Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan