het komt nu wel heeeel erg dichtbij

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Het is mij vandaag toch wel heel erg duidelijk geworden hoe dichtbij de bevalling eigenlijk wel niet is.
Een vriendin van mij was drie dagen later dan mij uitgerekend    voor hun 1ste kindje.
Ze  had  een hele normale zwangerschap en zij is dus vandaag met precies met 37 weken bevallen in het ziekenhuis van een gezonde zoon!! De bevalling is ook nog eens heel snel gegaan!
Ik ben er wel een beetje zenuwachtig van geworden moet ik zeggen.
iedereen zegt altijd dat je 1ste kindje eerder te laat komt dan te vroeg, maar dat is dus blijkbaar niet altijd zo.
Morgen gaan we dus maar heel snel de laatste kleine dingentjes afmaken (zoals hemeltje ophangen) want je weet maar nooit hoe snel de bevalling gaat beginnen.

moest dit toch even kwijt ben helemaal hyper van dit verrassende nieuws
groetjes,
patricia

Hoi Patricia,

ja idd komt het nu erg dichtbij!
gefeliciteerd met je vriendin, het wil niks zeggen hoor eerste kindje
dat die later wordt geboren...
ik was zelf 6 weken te vroeg geboren.
maar de kleine in mijn buik mag wel later komen! hahaha!
hebben we niet voor het zeggen... hij/ zij komt wanneer ze zin hebben!
mijn zwangerschapsverlof is vandaag ingegaan! gister avond voor het laatst
gewerkt. nu begint het de spannende laatste weekjes!!!
nog even genieten en de dingetjes doen...

Liefs Bianca.

Volgens mij komt het meerendeel van de eerste kindjes te laat, maar natuurlijk lang niet alle kindjes!

Het gaat nu inderdaad snel, soms een beetje moeilijk voor te stelle he. Heb je al die maanden ernaar toe geleefd en opeens is het bijna zover!

hoihoi,

het komt inderdaad wel erg dichtbij.
Ik blijf maar hopen dat ie niet te vroeg komt. Mijn nesteldrang is nog lang niet de volle 100 %, dus heb nog een hoop te doen!
Maar ja, tegenhouden kunnen we het toch niet! En hij is welkom!

Succes met de laatste loodjes
Gr Els

Ik ben vandaag even op kraamvisite geweest en het is toch wel onwerkelijk hoor zo;n klein hummeltje. Onvoorstelbaar dat dat bij haar in d"r buik gezeten heeft en dat dat nu dus ook bij mij in mijn buik zit. Het is dus echt al helemaal af met 37w.
Het blijft een wonder
gr,
Patricia
37w5d

Het komt inderdaad wel erg dicht bij. Maar dat realiseer ik me geloof ik met vlagen. In die vlagen krijg ik dan ook last van nesteldrang. Dan heb ik net een hele dag overal al mijn spullen neergegooid en dan heb ik last van hele erge harde buiken en dan realiseer ik me weer dat het zo maar zou kunnen komen. Dus dan moet ik als een gek weer mijn hele huis opruimen. Om gek van te worden.
Maar ik geloof dat ik me daar steeds bewuster van begin te worden, want alles wat ik neerleg ruim ik binnen een paar minuten weer op.

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan