Het komt toch wel erg dichtbij nu...

A

Anoniem

Guest
Hee meiden!

Ik zat net zo eens even te denken...Zaterdag over 5 weken zou ik al thuis mogen bevallen!!!  Dan ben ik al 37 weken zwanger....  Zaterdag over uiterlijk 7 weken zijn we voor de tweede keer trotse papa & mama & broer....... Ik heb er zo'n zin in, maar ik wil ook nog wel een paar weken lekker van mijn buik genieten!!!

Ik zag net dat de eerste september baby ook geboren is. Wel een week of 6 te vroeg helaas, maar toch......!!!!

Wie zou bij ons de eerste Oktober baby worden?? SPANNEND!!!!!

Meiden, geniet nog zoveel mogelijk van de laatste ( soms zware) loodjes!!!

Liefs, Mar

Het komt idd steeds dichterbij.....
Ik zat ook al te denken gister "nog minimaal 6 en maximaal 10 weken".
Spannend......!!!!

Rinske 32,1 wk

Ik schreef uiterlijk 7 weken, maar dat moet uiterlijk 10 weken zijn...

Enne Rinzzz, bij jou "mag" het al over 5 weken geboren worden....!!!!

Liefs Mar

Hey Mar,

Voor mij kan t niet snel genoeg gaan nu....voor m'n gevoel dan he! We hebben de meeste dingen zo'n beetje klaar, alleen het kaartje moet nog.
Maar ik heb er zoveel zin in en ben zo nieuwsgierig naar onze kleine meid dat t soms weer net als die eerste maanden voelt.
Natuurlijk geniet ik volop en misschien ga ik t straks zelfs missen maar tegelijkertijd begint mijn geduld een beetje op te raken....

Toch ben ik blij als onze dochter nog fijn even blijft zitten natuurlijk!!

Liefs Lotte

hey mariel,

Het gaat inderdaad ontzettend snel. Ik mag over 6 weken al bevallen.

Aan de ene kant heb ik er heel veel zin in, aan de andere kant weet ik ook dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn. Heel dubbel allemaal dus.
Gelukkig mag ik nog even genieten en dat doe ik dan ook optimaal.

Nog een heerlijke zwangerschap gewenst van mamabinck.

Dikke knuffel.

Hoi,

Het kan me niet snel genoeg zijn. Vraag mezelf dagelijks af waarom ik mezelf dit nog een keer heb aangedaan! Ik ben dus altijd tot aan de bevalling heel erg misselijk, en de zwangerschappen gaan nooit probleemloos (dreigende vroeggeboortes, groeiachterstanden, weeen etc). Nee, zwanger zijn is niet mijn ding!

Laat het maar gauw oktober worden!

Syl

jaaa...
het gaat steeds sneller!!!
Ik ben trouwens eigenlijk geen oktobermamma meer besef ik me net...
Hier in het ZH beschouwen ze eentweeling voldragen met 37 weken, en dan laten ze je nog een weekje 'overtijd'   lopen. Ze gaan dus inleiden met 38 weken. (tenzij er reden is om het niet te doen...kindjes erg klein ofzo) Maar als ik precies 38 weken zwanger ben is het 23 september.
Ik ga er zelf een beetje van uit dat onnze hummels rond de 2e week van september komen... dus met 36-37 weken. Geen idee waarom ik dat denk.
groetjes Ciske

Terug
Bovenaan