Het komt zijn neus uit!

Hoi,

Mijn zoontje Merijn is bijna 5 maanden en krijgt borstoeding. Nu heb ik de afgelopen twee dagen een paar keer zoiets raars gezien. Meneer ligt rustig op bed te drinken en ondertussen druppelt de melk door z'n onderste neusgat naar buiten! Ik vind het zo gek, omdat hij dit nooit eerder heeft gehad. Zelf heeft hij er geen last van, maar het ziet er niet uit natuurlijk.
Zou het kunnen omdat hij tegenwoordig sneller drinkt? Hij is nu vaak met 10-15min. uitgedronken, terwijl dat er eerst zeker 25 waren...
Hebben jullie dit ook weleens gezien?


Groetjes,

Gea
 
Hoi

Ik heb het ook wel eens gezien bij mijn zoontje. Het kwam bij mij omdat mijn toeschietreflex nogal enthousiast was...... Er kwam gewoon teveel uit voor hem om te verwerken. Het kan gelukkig geen kwaad omdat het echt heel zacht spul is. Ik hoorde dat je het juist ook kan gebruiken voor verstopte neusjes en ontstoken oogjes ivm de antistoffen erin. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als hij er verder geen last van heeft gaat het vanzelf weer beter.

Groetjes
Caroline
 
Ik heb dit pas geleden ook bij mijn dochtertje gezien. Na de voeding draaide ze zich op haar buikje, en zag ik twee melkstralen uit haar neusje komen!!! Echt een héél raar gezicht!!  Maar zoals Caroline al zei: het kan geen kwaad.Onze kinders hebben er geen last van en een beetje extra anti-stoffen in de neus (zeker met dit k*weer) kan geen kwaad  't Is alleen een beetje een raar gezicht....

Groetjes,
Dani, mama van Joëlle
 
Terug
Bovenaan