Het leed dat lange benen heet

<p>Hoi allemaal!</p><p>Al enige tijd ben ik opzoek naar lange (maar dan ook ècht lange) zwangerschaps broeken. Ik ben 1.92m met een slank figuur en lange benen. Normaal slaag ik (ook lang niet altijd) bij Zalando in de "tall" collectie. Ik zoek dus positie jeans in lengte 36 maar ik kan het nergens vinden.. gezocht op Google naar merken waarvan gezegd wordt dat lengte 34 lang valt (love2wait , mamalicious en esprit). Deze besteld en vandaag binnen gekregen maar helaas.. ook deze broeken zijn veel te kort. Ik verwacht geen broek tot op de grond uiteraard maar ik wil wel dat ie in ieder geval tot op mn voet komt gezien de winter er ook aankomt. Rokjes/jurkjes is natuurlijk een optie maar met mijn werk, waar ik altijd een sleutelbos en 2 telefoons in mn zakken heb, is dat gewoon niet praktisch. </p><p>Heeft iemand van jullie de gouden tip? Er zullen toch meer dames van mijn lengte zijn die hier tegenaan lopen!</p><p>Groetjes!</p>

Hoi Jessica,
Ik heb zelf ook lange benen (ben 1.83) en per toeval kwam ik dit merk tegen: it's denim van Long Tall Sally. Deze heeft lengte maat 38!!! 
Heb er een broek besteld, maar voor mij is deze broek zelfs te lang!
Wel super mooie kwaliteit!!
Welke wijdte maat heb je? Je mag deze ook van me overnemen? 
Groetjes 

[quote quote=10369778]Hoi Jessica, Ik heb zelf ook lange benen (ben 1.83) en per toeval kwam ik dit merk tegen: it’s denim van Long Tall Sally. Deze heeft lengte maat 38!!! Heb er een broek besteld, maar voor mij is deze broek zelfs te lang! Wel super mooie kwaliteit!! Welke wijdte maat heb je? Je mag deze ook van me overnemen? Groetjes[/quote]
Bedankt voor de tip! Ik zie op de site onder "maternity" alleen leggings? Hoewel ik die wellicht ook nog wel is ga bestellen! Maar leggings rekken voorlopig nog wel mee haha. 

[quote quote=10369796]Hier ook lange benen en geloof het of niet,. Ik slaagde bij de Lidl webshop! Heb daar mooie broeken besteld en zaten als gegoten.[/quote]
Haha grappig joh! Ik ga is kijken!

Is al wel een tijd geleden, dus misschien hebben ze deze niet meer?
Ik heb maat 40 en mijne uiteindelijk toch niet gedragen, dus als je interesse hebt...let me know!

Terug
Bovenaan