Het leed dat ontzwangeren heet!

<p>Joehoe, titel zegt het al.. wat heb ik het ontzwangeren onderschat zeg! De eerste week nergens last van, waarschijnlijk adrenaline? Nu 3 weken geleden bevallen en sinds ongeveer anderhalve week hoofdpijn, moe, nerveus gevoel en alsof er watten in m’n hoofd zitten.. oh en die opvliegers.. ook zo leuk! <br /><br /></p><p>Hier ook andere dames die last hebben van het ontzwangeren?? </p>

Pfffoe hou op! Baby is nu 8 maanden en ja veel leed. Ik was na 3 maanden zwanger geworden van haar en wat een aanslag op mijn lichaam was dit. Bereid je alvast voor op post partum haarverlies en buikpijn wanneer je weer ongesteld gaat worden ? maar verdd vooral genieten van je kleintje. Bij mij was dit het wel allemaal waard, 

Ontzwangeren is voor iedereen anders. Opvliegers heb ik nog steeds (9 maand pp) Absoluut geen pretje zeg. Vre-se-lijk! Haaruitval heeft ongeveer 6 maanden geduurd. Net een aantal weken terug gestopt. 

Door verhalen van anderen op dit forum en een vriendin was ik zo bang voor die 1e menstruatie. Het zou veel pijn doen etc. Nou pff viel me alles mee! Niets vergeleken bij een bevalling ?
Geniet van je baby en rustig aan

Mijn dochter is 6 maand. De opvliegers zijn over het hoogtepunt heen volgens mij. Haaruitval blijft, al zie ik aan de haargrens ook wel nieuwe haren groeien gelukkig.
Menstruatie nog niet gehad, geef borst voeding. Verder nog steeds wel last van hormonen en nog niet helemaal het gevoel mezelf/de oude weer te zijn. Al wordt ook dat steeds beter!!
Heb me er bij neergelegd dat het ontzwangeren een tijdje duurt en je die tijd ook moet nemen!

Hier geen last van haaruitval of opvliegers. Nu bijna negen weken geleden bevallen (sectio). Ik merk vooral dat mijn bekken nog week is en dat ik veel heb ingeleverd op spierkracht en conditie. Nu onder begeleiding van een fysio weer een beetje aan de bak! Hij zegt dat vrouwen niet moeten onderschatten wat een olympische prestatie een zwangerschap is en dat je echt moet herstellen.  

Terug
Bovenaan