Het leger van Napoleon

Hoi lieve, lieve allemaal.

Het rode leger is bij mij langs gekomen en niet zo'n beetje ook.
Gisteren verloor ik wat roze slijm, nou dat heeft doorgezet later op de dag naar een flinke periode!
Mijn nod was de 17e juni en nu dus ergens begin Augustus, in mijn vakantie. Best spannend en ik neem zeker ook testen mee. Je weet maar nooit.
Ik ben niet zo treurig omdat ik al zo een tijd aan het rommelen was en dus is dit eigenlijk meer een opluchting nu. We weten nu zeker dat we voor de volgende ronde gaan. We houden goede moed hoor, we zijn nog niet zo lang bezig.
Allemaal erg bedankt voor jullie medeleven en goede adviezen, die hebben me wel door de onzekere tijd heen gesleept. Kanjers! xxx
 
Van de ene kant balen dus, maar van de andere kant ook opluchting. Nou ja, gelukkig maar dan. Fijn dat jullie zo vol goede moed zijn. Ik hoop echt voor je dat het de volgende keer raak is. Zou leuk zijn om daar in je vakantie achter te komen toch? Ik duim voor je!

Groetjes,
Jacqueline
 
Ik kan m'n voorstellen dat je ook best opgelucht bent, die onzekerheid is niet leuk. Nou meid op naar de volgende ronde
en wie weet op je vakantie zou wel helemaal te gek zijn.
Ik moet deze keer ook ongi worden op vakantie wij gaan de 17e weg en heb mijn nod de 19e.

Veel liefs
Brenda


 
Hoi Crienie,

Echt balen zeg na zo'n lange tijd!!

Ik zie dat je nog een berichtje voor me hebt achtergelaten en daar ga ik nu een stukje typen dus als je me ff wilt volgen tot zo!

Liefs Chili
 
Terug
Bovenaan