Het leukste kraamcadeau

<p>Een vraagje! Een goede vriendin is bevallen van haar 4e kindje! Ze heeft had al 2 meisjes en 1 jongen en nu is er weer een meisje geboren! Wanneer een vriendin voor de eerste keer moeder wordt is het niet zo moeilijk om een cadeautje te bedenken! Maar met de 4e , ze heeft al alles..... Ik weet echt niet wat te kopen! Ben vandaag de stad in geweest, naar de leukste kinderwinkel van het land ( ja echt, mevrouw groen) maar zij vond het ook erg lastig! Het mag een cadeautje zijn van tussen de 20 en 30 euro! Wie heeft tips!</p>
 
Ik vind zelf gemaakte kados heel leuk. Op pinteres vind je veel leuke ideeën. Ik heb vanalles gekregen of met haar naam of iets van het geboortekaartje. Speelgoed emmer of en tafeltje geschilderd krijgen.  Of zo'n armbandje met de naam op? Altijd mooi! 
 
Ik kreeg van iemand een cadeaubon van een ijssalon uit de buurt, beste cadeau dat ik heb gehad, hadden we meteen een ‘uitje’ met baby. Ik zou kijken of je zoiets kan doen, misschien om lekker ergens een pannenkoek te gaan eten met hele familie ofzo. Speelgoed, kleertjes en alle andere onzin heeft ze vast al!
 
Ik koop als soort traditie bij elk kindje dat geboren wordt een plaat-armbandje met naam gegraveerd.. en indd op Pinterest staan hele leuke dingen die heel simpel te maken zijn.. 
 
Een speenketting met de naam er op, ideaal! Zo raak je nooit in de war van wie die speen nou is. Ik geef altijd de spenen met naamketting mee aan de kids als ze naar de opvang gaan of naar oma&opa etc. Onze oudste nam in het begin geen speen, dus heb er destijds zijn lievelingsknuffeltje aan vast gemaakt als we op pad gingen, lekker praktisch en raak je het ook niet kwijt :)
 
Vraag het haar! Anders een 'oppasbon' of dat je een keer kookt voor het gezin. Iets waar je haar mee verwend. Voor de baby zal ze alles wel hebben gok ik. 
 
https://www.robinwoodmusicbox.com/product-category/op-voorraad/
 
ik heb zo'n muziek doosje gehad, super blij mee. Mn dochter is er echt aan gehecht dus voor baby nr 2 heb ik er weer zo 1 gevraagd. 
 
 
Terug
Bovenaan