het leven is gewoon niet eerlijk!!!de een heb....

A

Anoniem

Guest
het is gewoon niet eerlijk,
de een heb dit de ander dat!ik heb zelf nu de afspraak staan om voor ivf te gaan!
dat staat nu op 8 mei vast,en dan kan ik zo klagen over dat het nog zolang duurt!!
ik lees verhalen over zwanger zijn,en over miskramen,doodgeboorte,mislukte ivf pogingen!!
enzo...enzo...!!!en dan zijn er zelfs vrouwen die helemaal geen kinderen kunnen
krijgen en daar ben ik zo over na aan het denken!want je moet het is bij je eigen voorstellen dat het nooit zal gaan,daar moet je niet over nadenken zeggen ze dan maar
toch..!ik word al misselijk bij de gedachte daarvan,dus daarom heb ik nu zoiets van
8 mei ha daar zitten we zo en ik vind dat ik er niet meer over gaat klagen dat het te lang duurt!ik mag blij zijn of wij mogen blij zijn dat er nog voor ons mogelijkheden openliggen
en daar knijp ik mn handen voor dicht!!ik moest het ff zo op deze manier kwijt omdat ik
echt vond dat het lang ging duren en zo kon ik het ff van me af schrijven en misschien dat iemand er ook nog iets aan hebt!!dus meiden succes allemaal en lekker blijven klussen want we gaan ervoor zo lang het allemaal kan gr xx voetbalgek

hoi voetbalgek

Ik wil even zeggen dat ik het goed van je vind dat je zo positief bent.
je hebt helemaal gelijk er zijn nog steeds mogelijkheden.
ik kan er zelf nog niet over meepraten ik zit pas in ronde 4,
maar ik wilde alleen even zeggen dat ik het goed van je vind.
veel succes

lfs cindy

hey meis,
ja bedankt hoor,tegenwoordig alles wat me dwars zit dat meld ik dan gelijk
op dit forum.
en ja ik blijf positief dat is het allerbeste!!
en jij ook veel succes misschien heb jij eerder goed nieuws dan ik,
en dat gun ik je dan ook van harte
als je dat maar weet gr bedankt xx voetbalgek

hoi hoi,

dat is nog eens een instelling!al betekend dat niet dat je niet flink mag balen, omdat het bij jou zo lang duurt....
de onzekerheid is denk ik nog het ergste....stel ze zeiden, vorig jaar ben je zwanger....dan zou dat nog wel lang duren, maar weet je dat het goed komt...en nu moet je maar afwachten

meid ik hoop het beste voor je!

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan